//
کدخبر: ۳۷۰۸۱۸ //

اعدام؛ مجازات جنایت فجیع و باورنکردنی یک مادر

زن تایوانی فرزندانش را مسموم می‌کرد تا در شبکه‌های اجتماعی کمک مالی جمع‌آوری کند.

 اعدام؛ مجازات جنایت فجیع و باورنکردنی یک مادر
به گزارش فرتاک نیوز،

زنی در تایلند فرزندانش را مسموم می‌کرد تا با انتشار عکس آنها در شبکه‌های اجتماعی و این ادعا که فرزندانش از یک بیماری نادر رنج می‌برند، کمک‌های مالی جمع‌آوری کند. این زن به اتهام قتل یکی از فرزندانش به اعدام محکوم شد.

به نقل از رسانه‌های تایلند، زمستان 2سال پیش ناتیوان راکونجت درحالی‌که پسر 4ساله‌اش را در آغوش گرفته بود، او را به بیمارستانی در تایلند برد. پسربچه معده‌درد داشت و خون استفراغ می‌کرد و مادرش مدعی بود که پسر وی از یک نوع آلرژی نادر به غذاهای دریایی رنج می‌برد.

پسربچه در بیمارستان بستری شد و پزشکان پس از معاینه او متوجه شدند که هیچ حساسیتی در کار نیست. بررسی‌ها نشان می‌داد که معده او به‌ شدت عفونت دارد، اما این یک عفونت معمولی معده نبود. آنها در بررسی‌های دقیق‌تر متوجه شدند که دهان، معده و روده پسربچه حاوی آثاری از مواد شیمیایی است که در شوینده‌ها یافت می‌شود.

ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید و شواهد نشان می‌داد که زن جوان دروغ می‌گوید و پسربچه خردسال او به ‌دلیل خوردن مواد شوینده در درازمدت دچار عفونت معده شده است. در این شرایط ماجرا به پلیس گزارش و ناتیوان راکونجت دستگیر شد. با دستگیری این زن و تحقیقات بیشتر درباره او بود که اسرار جنایت هولناک وی فاش شد.

قتل دختر بی‌گناه

در جریان تحقیقات معلوم شد که این، نخستین باری نیست که زن جوان یکی از فرزندانش را به بیمارستان برده و مدعی شده که وی به غذاهای دریایی حساسیت دارد.ماموران متوجه شدند که ناتیوان در سال2019 نیز پیکر نیمه‌جان دختری خردسال را به بیمارستان منتقل کرده و مدعی شده بود که وی به ‌دلیل حساسیت دچار معده‌درد شده است. این دختربچه نیز علائمی مشابه پسربچه 4ساله ناتیوان داشت، اما بخت با او یار نبود و وی جانش را از دست داد و در آن زمان هیچ‌کس به ماجرا مشکوک نشد. ماموران همچنین دریافتند که مادر بی‌رحم، این دختربچه را در سال2015 به فرزندی پذیرفته بود. اما اندکی پس از آن شروع به خوراندن مواد شوینده به وی کرده بود. پس از آن نیز عکس‌هایی از وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و مدعی شده بود که فرزندش از یک نوع بیماری نادر رنج می‌برد و همین باعث شده بود که برخی از کاربران که دلشان به حال او سوخته بود، به وی کمک مالی کنند.

حکم اعدام

با کشف این حقایق، زن جوان به اتهام سوءاستفاده از کودکان برای درخواست کمک مالی، به جرم قتل و اقدام به قتل، ارتکاب کلاهبرداری و قرار دادن اطلاعات تقلبی در شبکه‌های اجتماعی محاکمه و در نهایت چند روز پیش از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.

مسئولان قضایی اعلام کرده‌اند که انگیزه این زن از مسموم کردن بچه‌هایش در درجه اول مالی بوده است. پس از انتشار عکس‌هایی از پسر و دختر خردسال که بیمار به‌نظر می‌رسیدند کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی به او پیشنهاد کمک مالی می‌کردند و پلیس 20میلیون بات (54000دلار) در حساب‌های بانکی این زن پیدا کرده که به اعتقاد آنها از طریق کمک‌های مالی آنلاین به‌دست آمده است.

براساس گزارش دادگاه، ناتیوان راکونجت از 2سالگی به پسر خود مواد شوینده می‌خوراند تا وی همیشه مریض باشد و او بتواند با انتشار عکس‌هایش به خواسته‌های هولناک خود برسد.

این زن که در تمامی اتهامات مجرم شناخته شد، اعتراف کرد که فرزندانش را مسموم کرده است، اما با این حال اعتراف او باعث تخفیف در مجازاتش نشد و وی به اعدام محکوم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان