//
کدخبر: ۳۸۴۲۹ //

ضیافت مرگ دختر ۱۹ ساله برای نامزدش / او پس از قتل نامزد خود فهمید باردار است + عکس

مشهور شدن و پربازدید شدن در شبکه اجتماعی جنایت هولناکی را رقم زد. در این حادثه زن جوانی با شلیک به نامزدش در‌مقابل دوربین، او را به قتل رساند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 این حادثه دوشنبه گذشته در ایالت مینه‌سوتا رخ‌داد؛ جایی که مونالیزا پرز 19ساله، همسایه‌هایش را دعوت کرده بود تا نمایشی را به اجرا بگذارد که باعث شود کلیپ آن در یوتیوب پربازدید شود. آن روز حدود 30نفر از همسایه‌ها در خانه این زوج جمع شده بودند.

مونالیزا کتابی ذخیم و قطور جلوی سینه نامزدش گذاشته بود و ادعا می‌کرد که این کتاب قادر است مانع عبور گلوله و اصابت آن به نامزدش شود.

درست روبه‌روی او پدرو رویز 22ساله ایستاده بود. نامزد جوان مونالیزا. 2دوربین هم در 2نقطه مختلف خانه قرار داده شده بودند تا این نمایش عجیب را ضبط کنند. زن جوان مدعی بود که پخش این کلیپ در یوتیوب باعث مشهور شدن آنها و پربازدید شدن این نمایش خواهد شد. به این ترتیب زمانی که همسایه‌ها با هیجان نشسته بودند تا شاهد این نمایش باشند، زن جوان لوله سلاح را به طرف نامزدش گرفت و از فاصله 30سانتی متری گلوله‌ای شلیک کرد.

گلوله اما از کتاب قطور که یک دایره‎المعارف بود گذشت و به سینه پسر 22ساله اصابت کرد و او نقش بر زمین شد. پس از این حادثه ماجرا به اورژانس گزارش شد و جوان مصدوم با بالگرد به بیمارستان انتقال یافت اما شدت جراحت او به حدی بود که جانش را از دست داد. به‌گفته یکی از بستگان مقتول، این زوج عاشق هم بودند و قصدشان از این کار این بود که با انتشار این شیرین‌کاری در یوتیوب مشهور شوند. به گزارش بی‌بی‌سی، پس از این حادثه زن جوان که باردار است به اتهام قتل غیرعمد دستگیر شد و حالا منتظر است تا دادگاه به اتهام او رسیدگی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان