//
کدخبر: ۳۷۰۲۲۰ //

همسرم را به قتل رساندم چون گمان می‌کردم به من خیانت می‌کند

مردی که همسر جوانش را به تصور خیانت خفه و مثله کرده است در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش فرتاک نیوز،

این مرد در ابتدا سعی داشت مرگ همسرش را خودکشی نشان دهد اما تحقیقات پلیس راز جنایت را فاش کرد و او در نهایت مجبور به اعتراف شد. 

گزارش یک خودکشی

دو سال قبل مردی ۳۰ ساله به نام مهرداد به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد همسرش گم شده و فکر می‌کند او خودکشی کرده است. 

این مرد گفت: در خانه نامه‌ای پیدا کردم که همسرم در آن نوشته بود قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد، بعد از آن دیگر او را پیدا نکردم. 

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند به بازجویی از شوهر زن جوان پرداختند. او گفت: من و همسرم خیلی یکدیگر را دوست داشتیم و مشکلی با هم نداشتیم. یک روز به خانه آمدم و دیدم فرزندمان تنهاست و همسرم هم یک نامه نوشته که دیگر نمی‌خواهد به این زندگی ادامه دهد و رفته است. 

بررسی‌های پلیسی خلاف این ادعا را ثابت کرد. مادر زن جوان به ماموران گفت داماد و دخترش اختلافات شدیدی داشتند. 

او گفت: آنها پنج سال قبل با هم ازدواج کردند و خیلی زود دخترم باردار شد اما اختلاف بین‌شان خیلی شدید بود. حضور بچه هم نمی‌توانست آرام‌شان کند. دختر من خودکشی نکرده و من فکر می‌کنم اتفاق دیگری افتاده است. 

پلیس این‌ بار مهرداد را بازداشت کرد. او به قتل اعتراف کرد و گفت: من و همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک با هم مشکل داشتیم. با به دنیا آمدن دخترمان اختلاف میان ما بدتر شد. همسرم همیشه به من بی‌توجه بود و گمان می‌کردم به من خیانت می‌کند. چند بار در این زمینه با او صحبت کردم اما با بی‌اعتنایی پاسخم را می‌داد. فکر خیانت همسرم رهایم نمی‌کرد تا اینکه آخرین بار وقتی دختر چهارساله‌مان در اتاق خواب بود با همسرم درگیر شدم و در اوج خشم او را خفه کردم. من که ترسیده بودم و نمی‌دانستم با جسد چه‌کار کنم، آن را در حمام خانه مثله و در هشت کیسه مشکی بزرگ جاسازی کردم. سپس جسد مثله‌شده را با ماشینم به بیابان‌های سمنان بودم و آنجا دفن کردم. در بین راه تصمیم گرفتم با نوشتن یک‌ دست‌نوشته پلیس را گمراه کنم تا همه فکر کنند همسرم خودکشی کرده است.

به دنبال اعتراف‌های این مرد و بازسازی صحنه جرم، برای او کیفرخواست صادر و پرونده جنایت خانوادگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاد شد و قرار است به زودی به آن رسیدگی شود.

این در حالی است که اولیای دم برای عامل جنایت فجیع حکم قصاص خواسته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان