//
کدخبر: ۳۶۸۳۰۴ //

ماجرای فاجعه فیلم سیاه از یک زن تهرانی+ جزئیات

زن جوان که با همدستی برادر و شوهرش دست به جنایت ناموسی زده،در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.


ماجرای فاجعه فیلم سیاه از یک زن تهرانی+ جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از تیر ماه سال 1400 به دنبال پیدا شدن  جسد خونین مردی جوان در خیابان افسریه آغاز شد. شواهد نشان می‌داد وی  با ضربه چاقو کشته و گلویش بریده شده است .

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل  شد و ماموران برای رازگشایی جنایت فجیع به تکاپو افتادند.در بررسی‌های بعدی مشخص شد جسد متعلق به مرد ۳۲ ساله ای به نام سعید است که سابقه اعتیاد به مواد مخدر دارد .

کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد در گزارشی اعلام کردند قبل از مرگ آرمین به وی چندین مرتبه مواد مخدر تزریق و سپس با ضربه های چاقو کشته شده است .

قرار ملاقات شوم با زن جوان

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تماس های تلفنی قربانی پرداخت و دریافت وی همان روز با زن جوانی به نام شیدا  قرار ملاقات داشته است.

 با افشای این ماجرا زن جوان ردیابی و بازداشت شد و به تشریح جزئیات قتل پرداخت .

وی گفت :من چند سال قبل با همسرم که مامور پلیس است ازدواج کردم و حالا صاحب یک دختر 4 ساله هستم. مدتی قبل همراه دخترم  به عنوان مسافر سوار  یک پژو شده بودیم تا بیرون برویم اما راننده مرا فریب داد و با تعارف آبمیوه مسموم آزارم داد و از من فیلم و عکس گرفت .اما من از ترسم سکوت کردم و حرفی به شوهرم نزدم تا اینکه  چند روز بعد برادرم شاهین به خانه‌مان آمد. او متوجه شد که حال روحی ام به هم ریخته و گریه کرده‌ام .

وقتی ماجرا را از من پرسید به او  گفتم یک راننده به نام سعید مرا آزار داده و  از من  فیلم و عکس سیاه تهیه کرده  و مدام با من  تماس می‌گیرد تا  از من اخاذی کند.او  می‌گوید اگر به خواسته هایش تن ندهم آبرویم را می‌برد و فیلم‌ها را پخش می کند .

اعتراف به جنایت ناموسی

این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد : برادرم گفت در این باره به شوهرم حرفی نزنم تا خودش  سعید را پیدا و او را ادب کند و چند روز بعد شوهرم نیز به ماجرا پی برد .برادرم تحقیق کرده و فهمیده بود سعید معتاد است .به همین خاطر  شوهر و برادرم  تصمیم گرفتند با سعید قرار ملاقات بگذارند و به او آن قدر مواد مخدر تزریق کنند تا بمیرد و راز مرگش فاش نشود.

شیدا گفت: آخرین بار وقتی سعید با من تماس گرفت و از من 10میلیون تومان پول خواست .او می گفت اگر پول را به او بدهم عکس و فیلم ها را به من برمی گرداند. به همین خاطر سر قرار رفتم. برادر و  شوهرم نیز  به آنجا آمدند و وقتی سعید سوار ماشین شد او را  به تله انداختند و چند بار به او مواد مخدر تزریق کردند. در حوالی افسریه بود که برادرم، سعید را از ماشین پیاده کرد . وقتی چند دقیقه بعد بازگشت گفت به رویش چاقو کشیده و سرش را بریده است .

به دنبال اظهارات این زن ،برادر و شوهرش به نام رامین بازداشت  شدند و به جنایت با انگیزه ناموسی اعتراف کردند.اما هر کدام قتل را گردن یکدیگر انداختند.

 در حالی که شیدا در بازجویی های  بعدی شوهرش را عامل قتل مرد آزارگر معرفی کرده بود  نامه ای نوشت و گفت قصد دارد حقیقت را بگوید.

اعترافات جدید

 این زن گفت: چون شوهرم مامور پلیس بود افسر رسیدگی کننده به  پرونده ام گفت اگر اظهارات قبلی ام  درباره تجاوز سعید و تهیه فیلم و عکس سیاه  را پس بگیرم و خودم به قتل اعتراف کنم رضایت اولیای دم را جلب می کند .به همین خاطر در بازجویی های بعدی گفته بودم شوهرم سعید را کشته است.  اما دوباره حرفم را پس گرفتم .من  حالا حقیقت را میگویم . برادرم دست به این جنایت زده است.

با اظهارات جدید این زن برای شاهین به اتهام قتل و آدم‌ربایی و برای رامین به اتهام آدم ربایی و معاونت در قتل و برای شیدا به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد  و آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند.

در دادگاه

در ابتدای جلسه اولیا ی دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

 سپس شاهین در جایگاه متهم ایستاد و قتل را گردن گرفت .

وی گفت: وقتی خواهرم ماجرای آزار و اذیت را مطرح کرد تصمیم به قتل مرد آزارگر گرفتم .وقتی خواهرم آن رو با سعید قرار ملاقات گذاشت چاقویی را از خانه خواهرم برداشتم  و به همراه خواهرم و شوهرش به محل قرار رفتم. اما در رابطه با اینکه چطور قصد دارم سعید را بکشم به آنها حرفی نزدم .بعد از اینکه من و شوهر خواهرم به سعید مواد مخدر تزریق کردیم و او را از ماشین بیرون انداختیم،من گلویش را بریدم. اما خواهرم و شوهرش از این ماجرا اطلاعی نداشتند و بیگناه هستند .

سپس آرمین به دفاع پرداخت و گفت :قرار بود من و برادر زنم به مرد آزارگر مواد مخدر تزریق کنیم تا پلیس فکر کند او به خاطر زیاده روی در مصرف مواد مخدر کشته شده است. اما شاهین بدون اطلاع من با چاقو گلوی او را برید .

شیدا نیز گفت :یک روز برادرم به خانه مان آمد و لباسهای کهنه ای با خود آورد.او گفت می خواهد با تزریق مواد مخدر به  سعید او را بکشد .سپس لباس های کهنه را به تنش کند تا همه فکر کنند کارتن خواب بوده و به خاطر تزریق مواد مخدر جان سپرده است. من و شوهرم از قصد او برای قتل اطلاعی نداشتیم .

بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان