//
کدخبر: ۳۶۰۱۰۳ //

قاتل زن جوان به دومین قتل خود اعتراف کرد/ او قبلا همسر خود را نیز به قتل رسانده بود/ در خانه اجاره‌ای چه گذشت؟

تحقیقات در پرونده جوان افغان که زن ایرانی را در خانه اجاره‌ای به قتل رسانده بود، نشان می‌دهد این دومین جنایتی است که وی مرتکب شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

تحقیقات در این پرونده از روز بیست‌وهشتم خردادماه شروع شد. آن روز به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران  خبر رسید که زنی جوان در یک خانه اجاره‌ای در یکی از مناطق تهران به قتل رسیده است. صاحبخانه که با جسد مقتول مواجه شده بود، می‌گفت روز قبل مردی خانه‌اش را به‌مدت ۲۴ساعت اجاره کرده و گفته با نامزدش از شهرستان به تهران سفر کرده است.

صاحبخانه که آپارتمانش را روزانه و به‌صورت مبله اجاره می‌داد، وقتی برای تحویل خانه‌اش راهی آنجا شده بود با جسد خونین زن جوان که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود مواجه شده و پلیس را خبر کرده بود. با توجه به فرار مردی که مدعی شده بود نامزد مقتول است، وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا اینکه در ادامه معلوم شد که او جوانی افغان است.

او یک کارگر ساختمانی بود که مدتی بعد دستگیر و معلوم  شد که وی خودش را ایرانی جا می‌زده و به‌عنوان  خواستگار با دختران طرح دوستی می‌ریخته و دست به اخاذی از آنها می‌زده است.

متهم در بازجویی‌ها به قتل زن جوان در خانه اجاره‌ای اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت: مدتی قبل با مقتول در فضای مجازی آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. در این مدت حدود ۱۰۰میلیون تومان از سرمایه‌ام را در اختیارش قرار دادم اما او حاضر به برگرداندن پولم نمی‌شد. به همین دلیل آپارتمانی اجاره و او را به آنجا کشاندم که درباره پولم حرف بزنم اما دعوایمان شد و با چاقو او را به قتل رساندم.  

با توجه به اینکه احتمال می‌رفت متهم مرتکب جرایم دیگری شده باشد، تحقیقات ویژه از او آغاز شد تا اینکه مشخص شد قتل زن جوان در خانه اجاره‌ای دومین جنایت مرد افغان است. او مدتی قبل تازه‌عروس خود را در ولایت کاپیسای افغانستان به قتل رسانده و به ایران فرار کرده بود.

قتل

متهم درباره جزئیات قتل اول خود گفت: ۶ماهی بود که با یکی از دختران روستایمان ازدواج کرده بودم اما از همان ابتدا به رفتارهای او مشکوک بودم. روز حادثه که از سرکار به خانه آمدم احساس کردم همسرم در حال صحبت با مردی غریبه است. همین سوءظن باعث شد با ضربات چاقو جانش را بگیرم.

او ادامه داد: بعد از جنایت، خانواده همسرم به خانه‌ام حمله کردند و آنجا را به آتش کشیدند. من که ترسیده بودم، فرار کردم و به ایران آمدم.

با اعترافات متهم تحقیقات از وی ادامه دارد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان