//
کدخبر: ۳۶۷۴۶۰ //

دندان پزشک قلابی در بجنورد دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی از دستگیری دندان پزشک قلابی و پلمب محل کارش در بجنورد خبر داد.


دندان پزشک قلابی در بجنورد دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامرضا قربانی اظهار کرد: در پی اطلاع ماموران این پلیس از فعالیت یک دندانپزشکی فاقد مجوز در یکی از خیابان های شهر بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل فعالیت این دندانپزشکی را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی های انجام شده، ماموران این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این بازرسی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: با تلاش ماموران، مسئول و ۲ نفر از کارکنان دندانپزشکی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ قربانی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و در نهایت مسئول این دندانپزشکی با صدور قرار مناسب راهی زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که برای امنیت و سلامت شهروندان مشکل و یا اختلال ایجاد کند، برابر قانون و با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار داریم تا شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف سارقان سابقه دار به ۶۵ فقره سرقت در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری ۱۰ نفر سارق و مالخر و کشف ۶۵ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی کنند، افزود: در این رابطه کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه ۱۰ نفر سارق و مالخر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به ۶۵ فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان