//
کدخبر: ۳۶۷۳۹۹ //

خواستگار شکست خورده دختر موردعلاقه اش را به طرز فجیعی به قتل رساند

زن جوان به مردی علاقه‌مند بوده و می‌خواسته به زودی با او ازدواج کند. از سویی خواستگار دیگری هم داشته که به او پاسخ منفی داده ‌بود.‌ بررسی تصویر قاتل نشان داد او همان خواستگاری بوده که پاسخ منفی شنیده است.

خواستگار شکست خورده دختر موردعلاقه اش را به طرز فجیعی به قتل رساند
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز پیش فیلمی ۳۶ ثانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در آن زنی در خیابان پیاده در حرکت بود که مردی جوان به او حمله‌ور می‌شود و با ضربه‌های چاقو زخمی‌اش می‌کند‌. زن زخمی التماس کنان خود را به سختی کنار دیوار می‌‌رساند؛ اما مرد مهاجم دست بردار نبود و با ضربه‌های بعدی باعث مرگ او می‌شود. این فیلم‌ سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد و مردم خواستار بازداشت قاتل و اشد مجازات برای او شدند. بعد از پیگیری این فیلم‌ معلوم شد این قتل در یکی از محله‌های شهر اردبیل رخ داده است.

سرهنگ کارآگاه حسین صبوری، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل درباره پرونده این قتل به جام‌جم گفت‌: روز بیست و هفتم‌ مرداد امسال‌ وقوع قتل زنی ۳۰ساله در یکی از محله‌های شهر اردبیل به پلیس گزارش شد‌. ماموران جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و معلوم شد زن جوان در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده است. در بررسی کیف همراه مقتول مدارکی یافتیم که هویتش را نشان می‌داد. با تحقیق از اهالی و بازبینی فیلم دوربین‌های محل قتل، تصویری از قاتل و نحوه قتل او به دست آمد و در ادامه خانواده مقتول هم شناسایی شدند. با تحقیق از آنها معلوم شد این زن به دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت، چندی قبل از او جدا شده و فرزندی خردسال دارد و در حوالی محل قتل کار می‌کرد.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند، زن جوان به مردی علاقه‌مند بوده و می‌خواسته به زودی با او ازدواج کند. از سویی خواستگار دیگری هم داشته که به او پاسخ منفی داده ‌بود.‌ بررسی تصویر قاتل نشان داد او همان خواستگاری بوده که پاسخ منفی شنیده است. ‌جست‌و‌جو‌ها برای یافتن متهم به قتل فراری در حالی ادامه‌ داشت که او خانه‌اش را ترک کرده و خانواده‌اش از او و اتفاقی که رقم ‌زده بی‌خبر بودند. سرانجام متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل خاطر نشان کرد‌: با اعتراف متهم به قتل معلوم شد‌، او دلباخته این زن بوده اما وی قصد ازدواج با فرد دیگری داشته است. همین باعث شده مرد جوان از او کینه به دل بگیرد و تصمیم غیر‌عقلانی و دردسر‌آفرین بگیرد‌. سپس نقشه قتل را طراحی و دنبال فرصتی برای اجرای آن بوده است.  چند روزی رفت و آمدهای او را زیر نظر می‌گیرد تا این‌که روز حادثه با دیدن آن زن در خیابان‌، به دنبالش راه افتاده‌، وی را غافلگیر و با ضربه‌های چاقو زن جوان را به قتل رسانده و باعث مرگ وی می‌شود‌. بعد هم با جا گذاشتن خودرویش فرار می‌کند تا این‌که بازداشت می‌شود. متهم به قتل دو روز پیش صحنه قتل را بازسازی کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان