//
کدخبر: ۳۶۶۳۹۳ //

نقشه شوم ۴ زن فالگیر برای سالمندان

4 زن فالگیر با ترفندی خاص سراغ زنان مسن می‌رفتند و نقشه شوم خود را اجرا می‌کردند.

نقشه شوم 4 زن فالگیر برای سالمندان
به گزارش فرتاک نیوز،

4 زن فالگیر که با بیهوش کردن افراد مسن طلاجات آنها را سرقت می‌کردند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس، دستگیر شدند.

در پی شکایت تعدادی از زنان مسن مبنی بر سرقت طلاجات از منازل آنها، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان مشخص شد اعضای یک باند 4 نفره از زنان سارق به صورت دو به دو به منازل افراد مسن رفته و به بهانه‌های مختلف وارد منزل آنها می‌شوند و با بیان اینکه در فالگیری تبحر دارند از آنها می‌خواهند تا چشمانشان را برای لحظه‌ای ببندند.

با بررسی اظهارات شاکیان معلوم شد پس از اینکه زنان، چشمانشان را بستند، فالگیران دهان و بینی آنها را گرفته و با دستمالی که آغشته به مواد بیهوشی بود آنها را بیهوش کرده و طلاجات داخل منزل را سرقت برده و به وسیله یک خودروی سواری که راننده نیز همدستشان بود، متواری شده‌اند.

با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی مشخصات خودرویی که سارقان از آن استفاده می‌کردند شناسایی و با اقدامی ضربتی در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان متوقف و راننده آن دستگیر شد.

با دستگیری راننده خودرو و تحقیقات از وی هر 4 زن عضو این باند که در سرقت‌ها دست داشتند دستگیر شدند و به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال یافتند.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان تا کنون به 7 فقره سرقت اعتراف کردند و ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد 4 میلیارد ریال است، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان