//
کدخبر: ۳۶۱۷۲۷ //

پیکر یکی از مفقودان سیل شهرستان گرمسار پیدا شد/ ادامه جست‌وجو برای یافتن آخرین مفقودی

جستجوی مفقودان سیل ایوانکی گرمسار امروز وارد فاز جدیدی شد و معاون عمرانی استاندار در کنار سایر عوامل امداد و نجات وارد میدان شد.

پیکر یکی از مفقودان سیل شهرستان گرمسار پیدا شد/ ادامه جست‌وجو برای یافتن آخرین مفقودی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در پی بارش‌های سنگین چند روز اخیر و همچنین جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان سمنان سه نفر مفقود شدند و از همان ساعات اولیه جست‌وجو برای یافتن آنها آغاز شد.

در این زمینه اولین فرد مفقود شده در ییلاق خنار سرخه که پیرمردی خوشبختانه صحیح و سالم پیدا شد و تیم‌های امداد و نجات برای یافتن دو فرد دیگر به انجام ماموریت خود ادامه دادند. این درحالی است که براساس آخرین آمار 2 نفر مفقود بودند که این دو نفر مفقود شده در واقع از نیروها و عوامل پیمانکار پروژه‌های منابع طبیعی بودند که در یک اتاق و بلوک سیمانی که در بستر رودخانه ساخته بودند مشغول استراحت بودند که درگیر سیلاب شدند که سه نفر بلافاصله از فضا خارج شده و 2 نفر مفقود ماندند.

این درحالی است که  صبح امروز نیز یک اکیپ متخصص از نیروهای مهدی‌شهر، سرخه و همچنین آرادان علاوه بر نیروهای هلال‌احمر گرمسار برای جست‌وجوی افراد مفقود شده در منطقه حضور یافتند و با هماهنگی انجام شده با جانشین سپاه استان از ظرفیت نیروهای بسیج و سپاه و امکانات موتوری آن‌ها در کنار سایر نیروها برای جست‌وجوی این افراد بهره گرفته شد.

سخنگوی استانداری سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در ادامه جست‌وجوها پیکر یکی از مفقودشدگان سیل ایوانکی پیدا شد.

حجت‌الله یحیایی افزود: با توجه به جدیت تیم امدادی برای پیدا کردن افراد مفقود، عملیات جستجوی مفقودین سیل در منطقه چاهک و قره چاق در شهرستان گرمسار، از بامداد شنبه وارد فاز جدید شد.

وی تصریح کرد: در راستای این اقدام عملیاتی میدانی با بهره‌گیری از توان لجستیکی و انسانی نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران در قالب تیم موتورسوار و همچنین کارشناسان و متخصصان اداره کل منابع طبیعی، نیروی انتظامی و همچنین توان‌افزایی امدادگران هلال‌احمر با اعزام یک اکیپ جستجوی کوهستان از شهرستان مهدی‌شهر و دو اکیپ از آرادان و همچنین همکاری نیروهای محلی به انجام رسید؛ پیکر یکی از دو مفقود سیل اخیر شهرستان گرمسار، متعلق به یکی از اهالی استان سمنان (ساکن کالپوش)، با مشخصات مرحوم میرزایی در فاصله 8 کیلومتری محل حادثه شناسایی و تحویل مراجع دی صلاح شد.

سخنگوی استانداری سمنان تصریح کرد: عملیات جستجوی تنها مفقود باقی مانده سیل گرمسار همچنان با شدت و حضور تمامی نیروهای مستقر در منطقه ادامه دارد.‌

 جست‌وجوها با وجود پیدا شدن جسد یکی از این افراد مفقود همچنان تا پیدا شدن نفر بعدی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان