//
کدخبر: ۳۶۰۸۸۹ //

بی‌حیثیت شدن دختر تهرانی قبل از ازدواج!/حسادت بعد از رابطه سیاه !

دختر تهرانی که قبل از ازدواج آبرویش رفته بود از پسر شیطان صفت شکایت کرد.

بی‌حیثیت شدن دختر تهرانی قبل از ازدواج!/حسادت بعد از رابطه سیاه !
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از انتشار تصاویر خصوصی و دردسرساز شدن روابط و دوستی های اینترنتی قبل از ازدواج خبر داد.

سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران عنوان کرد: با ورود یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکواییه خود با دستور مقام قضایی با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و تهدید در شبکه های اجتماعی، خواستار رسیدگی شد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: در گام اول کارشناسان پلیس فتا اقدام به ثبت اظهارات شاکی کرده و پس از آن با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از اکانت ایجاد شده در شبکه اجتماعی متوجه سرنخ هایی شدند که با پیگیری های بعدی توانستند فرد گرداننده صفحه شبکه اجتماعی را شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی متهم و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم به پلیس فتا احضار شد و طی بازجویی اولیه ابتدا منکر جرم صورت گرفته شد اما در ادامه بازجویی های صورت گرفته و با مشاهده اسناد و مدارک موجود در پرونده راهی بجز اعتراف نداشت.

دوستی اینترنتی قبل از ازدواج باعث دردسر و اخاذی شد

موسوی این گونه تشریح کرد متهم پس از روبرو شدن با ادله دیجیتال موجود در پرونده این گونه بیان داشت: بنده با شاکیه قبلا در ارتباط بودم و بعد از اینکه متوجه شدم قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد نتوانستم تحمل کنم و بدلیل اینکه در مدتی که با وی تعامل داشتم از او عکس‌های زیادی داشتم تصمیم گرفتم با ایجاد یک اکانت در شبکه اجتماعی و بارگذاری عکس‌های شاکیه انتقام خود را از وی بگیرم.

این مقام مسئول گفت: پس از تکمیل پرونده و درج اعترافات متهم، پرونده به همراه شاکی و متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ موسوی به مردم هشدار داد: شهروندان این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشند که ایجاد ارتباط و دوستی قبل از ازدواج و اعتمادهایی که به واسطه این نوع ارتباط ها بین افراد صورت می پذیرد این امکان را به وجود می آورد که فرد در آینده درگیر مسائلی چون مزاحمت، اخاذی و غیره قرارگیرد؛ لذا توصیه می شود که عکس ها و تصاویر شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از هموطنان درخواست کرد: از آنجایی که همکاران بنده به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان بودند و با رصد و پایش فضای مجازی به دنبال برقراری امنیت سایبری شهروندان می باشند، لذا هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان