//
کدخبر: ۳۵۹۳۰۶ //

کلاهبردار یک میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

جانشین پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در خرم‌آباد خبر داد.

کلاهبردار یک میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی امیری، اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات و استعلامات به عمل آمده توسط مأموران محرز شد فرد کلاهبردار تحت عنوان سرمایه‌گذاری در یک شرکت با سود بالا مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از متقاضی کلاهبرداری کرده است.

جانشین پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

امیری اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال معترف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی بیان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان