//
کدخبر: ۲۹۳۹۳۶ //

قاتل کلاهبردار به دام افتاد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که اقدام به قتل کرده و در دوران فرار پنج ساله خود، ۳۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود با اقدامات ویژه پلیسی در مریوان دستگیر شد.

قاتل کلاهبردار به دام افتاد

سردار علی آزادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از وصول تعدادی پرونده‌های متعدد از دادسرای عمومی و انقلاب مریوان مبنی بر اتهامات جعل، کلاهبرداری و فروش مال‌غیر با شکایت ۷۰ نفر، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از جمع آوری اطلاعات با همکاری پلیس‌ آگاهی شهرستان‌های مریوان و سروآباد متهم در داخل یک خودرو در محور مریوان - سقز شناسایی و طبق دستور قضایی دستگیر و مقر پلیس منتقل شد.

به گزارش فرتاک نیوز،فرمانده انتظامی کردستان افزود: در بررسی پرونده مشخص شد این متهم ۴۵ ساله در سال ۱۳۹۴ مردی ۵۰ ساله را به قتل رسانده و از همان موقع متواری و تحت تعقیب بوده است.

وی یادآور شد: متهم در مدت پنج ساله فرار، جرایم مختلفی از جمله زمین خواری ۱۰ هزار متر مربعی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان و فروش آن به پنج مالباخته، جعل سند و فروش مال غیر را مرتکب شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه این فرد به علت جرایم مرتکب شده ۷۰ شاکی خصوصی در پرونده دارد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان