//
کدخبر: ۲۹۲۴۱۵ //

قتل فجیع در کرمان/قاتل ۹ ماه فراری بود

سردار " احمد طاهری بیان داشت: در پی دریافت دستور نیابت قضائی از استان کرمان مبنی بر دستگیری قاتل فراری تحت تعقیب مراجع قضائی استان مذکور، موضوع شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان دلگان قرار گرفت.

قتل فجیع در کرمان/قاتل 9 ماه فراری بود

وی افزود: این متهم ۳۵ ساله در اسفند ماه سال قبل در یکی از شهرستان‌های استان کرمان بر سر یکسری اختلافات مالی با شلیک سلاح کلاش ۲ شهروند را به قتل رسانده و به شهرستان دلگان متواری می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در برسی‌های صورت گرفته توسط پلیس مشخص شد این قاتل مسلح پس از فرار به این استان مبادرت به سرقت مسلحانه و زورگیری از شهروندان در شهرستان‌های دلگان و ایرانشهر نموده و باعث رعب و وحشت عمومی در سطح شهرستان‌های مذکور شده بود.

دستگیری قاتل مسلح پس از 9 ماه فرار

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه این شرور مسلح در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان شناسایی شد.

وی بیان داشت: سرانجام صبح روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان دلگان مخفیگاه متهم را محاصره و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح کلاش بهمراه ۱۱۹ فشنگ جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی استان کرمان برعزم جدی پلیس در برخورد با قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان