//
کدخبر: ۳۵۹۲۵۰ //

ماجرای مرگ زن جوان در حمام چه بود/ قتل زن ۲۲ ساله پرونده را معمایی کرد!

همه تصور می‌کردند که مرگ زن جوان یک حادثه بوده و او سکته کرده تا اینکه پزشکی قانونی اعلام کرد وی به قتل رسیده است.

ماجرای مرگ زن جوان در حمام چه بود/ قتل زن 22 ساله پرونده را معمایی کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

چهاردهم تیر ماه امسال ماجرای مرگ مرموز زنی ۲۲ساله به قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل گزارش شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. آنطور که خانواده زن جوان می‌گفتند وی آخرین بار به حمام رفته و ناگهان حالش بد شده بود. شوهر وی در این‌باره گفت: شب حادثه مادر، خواهرم و دامادمان مهمان خانه ما بودند و پس از صرف شام، همسرم به حمام رفت. اما نیم ساعت گذشت و خبری از او نشد.

من که نگران وضعیت او شده بودم در حمام را زدم اما هرچه همسرم را صدا کردم جوابی نشنیدم. سپس قفل در حمام را شکستم و پس از ورود به آنجا با پیکر نیمه جان او مواجه شدم. فورا وی را از حمام بیرون آوردم و به اورژانس زنگ زدم. وقتی اورژانس رسید و به معاینه همسرم پرداخت عنوان کرد که او علائم حیاتی ندارد و قلبش از تپش ایستاده است. به‌نظر می‌رسید که او سکته کرده و دچار ایست قلبی شده است. اما تیم اورژانس به ماجرا مشکوک شده و پلیس را خبر کردند.

پس از تحقیقات اولیه تیم جنایی در محل حادثه و مشکوک بودن مرگ زن ۲۲ساله، بازپرس جنایی تهران دستور داد جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال یابد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. پزشکی قانونی نیز پس از انجام بررسی‌ها اعلام کرد که آثار ضرب و جرح روی بدن زن جوان وجود ندارد اما شیارو خونمردگی روی گردن وی نشان از این دارد که او بر اثر خفگی به قتل رسیده است. به این ترتیب شوهر وی مظنون اصلی در جنایت بود که بازداشت شد، اما در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد.

او گفت:من با همسرم هیچ مشکلی نداشتیم و زندگی‌مان خیلی خوب بود. ۱۲ماه قبل هم فرزندمان به دنیا آمده بود و هیچ اختلافی میان من و همسرم وجود نداشت. آخرین بار همسرم به حمام رفت و دیگر برنگشت. همه ما تصور کردیم که او دچار حمله قلبی شده است اما حالا عنوان می‌کنند او به قتل رسیده است. با دستور بازپرس جنایی تهران‌، ‌تحقیقات در این پرونده جنایی ادامه دارد تا اسرار قتل زن جوان فاش شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان