//
کدخبر: ۳۵۹۱۰۵ //

جوان ۲۱ساله در حوضچه پرورش میگوی بندرعباس غرق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: یک جوان ۲۱ساله بر اثر بی احتیاطی در حوضچه پرورش میگو مجاور فرودگاه بندرعباس غرق شد.

جوان ۲۱ساله در حوضچه پرورش میگوی بندرعباس غرق  شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرعباس، افزود: بعد از دریافت گزارش این حادثه از طریق تلفن ۱۲۵ در شامگاه دوشنبه ، گروه غواصی فوری از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام  و عملیات جستجو آغاز شد.

به گفته وی به دلیل تاریکی، غواصان ایستگاه امداد و نجات ساحلی موفق به یافتن فرد نشدند و امدادگران آتش نشانی کاوش را پس از روشنی هوا ادامه دادند و غریق را به بیرون حوضچه منتقل کردند.

لیاقت ادامه داد:مرد جوان بی احتیاطی کرده و برای شنا وارد حوضچه پرورش میگو شده بود که به دلیل عدم مهارت و ناآشنایی با محیط و نیز نوع بستر این نوع حوضچه ها، به زیر آب رفته و جان خود را از دست داد.

مدیرعامل آتش نشانی ضمن هشدار نسبت به ضرورت پرهیز از شنا در حوضچه های پرورش میگو از شهروندان خواست:با اشاره به شرایط جزر و مدی شدید و گل آلود بودن بستر در بیشتر نوار ساحلی بندرعباس، از شنا در مناطق خطرناک به ویژه در زمان غروب و پس از تاریکی هوا خودداری کنند.

این هشدارها در حالیست که در طول نوار ساحلی شهر بندرعباس، هیچ مکان امنی که نیروهای نجات غریق و امکانات امدادی در آن مستقر باشند برای شنای شهروندان و مسافران  مشخص و معرفی نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان