//
کدخبر: ۳۵۸۸۴۲ //

جوان ۲۴ ساله در سد لتیان غرق شد

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی لواسان گفت: جوان ۲۴ ساله که برای شنا به سد لتیان رفته بود دچار خفگی شد و تیم غواصی آتش‌نشانی پس از اعزام، جسد وی را بیرون آورده و به پزشکی قانونی انتقال دادند.

جوان ۲۴ ساله در سد لتیان غرق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین مصلحی مسئول ایستگاه آتش‌نشانی لواسان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت ۱۵ امروز به ایستگاه آتش‌نشانی اعلام شد که فردی در سد لتیان غرق شده است که بلافاصله تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی به همراه لوازم و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی گفت: در یک زمان خیلی کم و حدود ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه تیم غواصی طی ۳ غوص که انجام دادند، موفق به پیدا کردن جسد جوان اتباع افغانستان ۲۴ ساله شدند و جسد به پزشکی قانونی اعزام شد.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی لواسان با بیان اینکه شنا کردن در سد لتیان به طور کلی ممنوع است، افزود: به دلیل نزدیک بودن به پایتخت افرادی که برای تفریح به این محدوده مراجعه می کنند بدون توجه به تابلوهای شنا ممنوع به داخل آب می‌روند.

مصلحی تصریح کرد: افراد حتی اگر شناگر ماهری باشند، در سد لتیان با توجه به سنگینی آب و جریان زیر آب و لجن و رسوب زیر آب و عدم شرایط مناسب برای شناگران، تضمینی برای غرق نشدن آنها نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان