//
کدخبر: ۳۵۸۸۶۴ //

قتل پسر جوان با ضربات تبر

عامل این جنایت که از استان مازندران به سیستان و بلوچستان گریخته بود، دستگیر شد.

 قتل پسر جوان با ضربات تبر
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل قاتلی که چند روز قبلی جوان اصفهانی را در استان مازندران به قتل رسانده و به جنوب شرق کشور متواری شده بود دستگیر شد.

به گزارش برنا، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از  پلیس آگاهی استان مازندان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری و تحت تعقیب آن پلیس، به سیستان و بلوچستان شناسایی مخفیگاه قاتل و دستگیری او در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: این متهم 43 در تاریخ دوازدهم تیر ماه سال جاری به وسیله ضربات تبر جوانی 24 ساله و اهل استان اصفهان را در یکی از باغات شهرستان قائم شهر استان مازندران به قتل رسانده و به شمال سیستان و بلوچستان متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مخفی شدن قاتل فراری در مناطق حاشیه ای شهرستان زابل، کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان، تلاش گسترده ای را برای دستگیری او آغاز که در نهایت با کار بی وقفه و شبانه روزی خود محل اختفاء این متهم را شناسایی کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی  به محل اختفاء قاتل فراری اعزام و او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 48 ساعت فرار دستگیرکردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان