//
کدخبر: ۳۵۸۵۰۰ //

جزئیات ماجرای تیراندازی در میدان فردوسی تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که در میدان فردوسی، موبایل قاپی می‌کرد خبر داد و گفت: کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی موفق به کشف 35 فقره سرقت شدند.

جزئیات ماجرای تیراندازی در میدان فردوسی تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع سرقت های سریالی در محدوده "بازار تهران" و " میدان فردوسی " موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط سرنشینان 3 موتور سیکلت تیز رو صورت گرفته است.

سرهنگ  ولیپور گودرزی ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان گشت‌های هدفمند را در محدوده موبایل قاپی ها آغاز کنند که در ادامه کارآگاهان یکی از موتورسیکلت‌ های مورد نظر را در ابتدای پل بعثت مشاهده و بلافاصله دستور ایست را صادر کردند.

دستگیری متهم با  شلیک 5 گلوله

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم پس از مشاهده گشت نامحسوس پلیس بلافاصله متواری شد که در پی همین موضوع کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شدند و با  شلیک 5 تیرهوایی پس از تعقیب و گریز یک کیلومتری وی را دستگیر و برای تحقیقات به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در جریان تحقیقات به 35 فقره سرقت به عنف موبایل قاپی از شهروندان در محدوده میدان "فردوسی" و "بازار" اعتراف کرد.

سرهنگ  ولیپور گودرزی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است،در پایان خاطرنشان کرد: با دستور قضائی متهم جهت کشف جرایم احتمالی و دستگیری همدستان وی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از وی ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان