//
کدخبر: ۳۵۷۹۲۱ //

کودک ۱۰ ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان رها شد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان، کودکی ۱۰ساله پس از ۴۰ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

کودک ۱۰ ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان رها شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: اوایل خردادماه سال جاری در پی ربایش پسر بچه‌ای 10 ساله در یکی از محلات سراوان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی به عمل آمده و تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سه نفر سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش این کودک را که در حال بازی جلوی منزلشان بوده ربوده‌اند و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز کردند و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم‌ربایان را شناسایی کردند و مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه یکی از عوامل اصلی این آدم‌ربایی در شهرستان خاش شناسایی و متهم چند روز قبل در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دستگیری این متهم و در جریان تحقیقات تکمیلی خود دو متهم دیگر پرونده را شناسایی کردند و در صدد دستگیری آنان و آزادسازی کودک گروگان گرفته شده برآمدند ولی متهمان برای فرار از چنگال قانون همواره مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند تا اینکه در نتیجه اقدامات تخصصی پلیس، گروگانگیران عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت پس از 40 روز مجبور به رهاسازی کودک در یکی از محلات زاهدان شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این کودک صحیح سالم به آغوش خانواده باز گردانده شده، بیان کرد: متهم دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شده و تلاش برای دستگیری دو متهم متواری پرونده ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان