//
کدخبر: ۳۵۷۵۹۴ //

ماجرای ربودن کودک ۷ ساله نجف آبادی / زن و شوهر جوان دهان به اعتراف گشودند!

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری یک زن وشوهر که اقدام به ربودن یک کودک هفت ساله کرده بودند و بازگردندان این کودک به آغوش خانواده‌اش توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

ماجرای ربودن کودک 7 ساله نجف آبادی / زن و شوهر جوان دهان به اعتراف گشودند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ میثم گوهری آرانی، اظهار کرد: درپی اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان نجف‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات دریافتند یک زن و شوهر به دلیل اختلاف حساب و گرفتن طلب خود از یک فرد اقدام به ربودن کودک هفت ساله وی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که در نهایت با اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه متهمان، مخفیگاه آنان در یکی از شهرهای استان فارس مورد شناسایی قرار گرفت.

تحویل متهمان به مراجع قضایی

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی و اخذ نیابت از مرجع قضائی به استان مذکور رفته و دریک عملیات ضربتی این زن و شوهر را دستگیر و کودک ربوده شده را نیز به صورت صحیح و سالم از دست آنان نجات داده و به آغوش خانواده بازگردانند.

سرهنگ گوهری آرانی از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با تمام قوا در این زمینه تلاش می‌کند.

وی گفت: تحقیقات پلیس حاکی از این بود که یک زن وشوهر در این آدم‌ربایی دست دارند و با شناسایی مخفیگاه آنان در یکی از استان‌های کشور با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی موفق شدند آدم‌ربایان را دستگیر و کودک ربوده شده را نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده برگردانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان