//
کدخبر: ۳۵۷۶۷۹ //

تجاوز مرد پلید به زن جوان در تعمیرگاه/ او پدر ۶ بچه است!/ او بارها به دختران و زنان تجاوز کرده بود!+عکس

مرد 57 ساله ،به اتهام تجاوز و آزارو اذیت های جنسی بیمار گونه به چندین زن طی 28 سال، متهم و زندانی شد.

تعمیرگاه

به گزارش فرتاک نیوز؛ " کلایو هوارد" 57 ساله ماه گذشته ، به اتهام یک سلسله تجاوز های بیمارگونه به چندین زن و به مدت 28 سال متوالی زندانی و محاکمه شد.

اما این برادر متجاوز، به نام " دیوید هوارد" مدتی پیش  بعد از فهمیدن ماجرای تجاوزهای  برادرش که از سال 1987 آغاز شده بود،برادر جنایتکار خود را به کارآگاهان پلیس گزارش کرد.

" دیوید" 58 ساله  اهل ساففوک انگلیس، بیان کرد: او کاری کرد تا برادرش بیش از این نتواند زنان بی گناه را طعمه اعمال شیطانی خود قرار دهد.اما کار درست او به قیمت از دست دادن خانواده اش تمام شد. چرا که همه خانواده به خاطر لو دادن برادر متجاوزش به پلیس، رابطه خود را با او قطع کردند!

 

او افزود: خانواده ام مرا رد می کنند و حاضر نیستند با من صحبت کنند. " کلایو" یک متجاوز سریالی روانی بود و من باید او را به پلیس تحویل می دادم.این درست ترین کار ممکن بود اما نمی دانم کجای این کار اشتباه است که خانواده مرا طرد کرده اند.

" کالایو هوارد" جنایتکار، طی حکم دادگاه عالی انگلیس، که ماه گذشته برگزار شد به حداقل 10 سال زندان محکوم شد.

پلیس معتقد است او به بیش از 15 قربانی از سال 1987 تاکنون حمله کرده است ، این آماری است که قطعی شده و احتمال قربانیان بیشتری نیز وجود دارد.

قاضی که او را " کابوس زندگی هر زن" توصیف کرد، در دادگاه گزارش داد که " هوارد" در خیابان های شهر کمبریج ( انگلیس) در جست و جوی شکار قربانیان خود می گشت.

این متجاوز که در عین حال پدر 6 فرزند نیز است، زن ها را به زور وارد ماشین "ولوو" خود می کرد و به آنها در پارکینگهای متروک و خالی و یا در محل کار خود در تعمیرگاه ماشین، تجاوز می کرد.

این متجاوز روان پریش سرانجام توسط " جسیکا" 23 ساله ، یکی از قربانیان او که در تعقیب و پیگیری ماشین این جنایتکار به پلیس بسیار کمک کرد، دستگیر شد.

" کلایو" حیوان صفت، 2 ماه گذشته به این دختر جوان در پارکینگ تجاوز کرده بود.

این دختر دانشجو، با متجاوز خود در دادگاه روبرو شد و خطاب به قاضی فریاد زد: "این حیوان تمام لذت و شادی را در زندگی ام نابود کرده است".

او افزود: او مرا تحقیر و پست کرد و باعث شد تمام رابطه‌های ارزشمند خود را در زندگی از دست بدهم.

خانم " جسیکا" یک شب که تنها به خانه باز می‌گشت، توسط این متجاوز ربوده شد و در یک پارکینگ مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت.

امااین دختر شجاع توانست از چنگال این متجاوز بگریزد و توسط یک راننده تاکسی از صحنه حادثه دور شد.

ماموران پلیس دوربین های مدار بسته ای را کشف کردند، که عکس ماشین " کلایو هوارد" را در حین حمله به زنان ثبت و ضبط کرده است.

" هوارد " از طریق DNA  به چندین تجاوز درسال 2013 ارتباط پیدا کرد و به جرم تجاوز های سریالی و آدم دزدی محکوم شد.

" دیوید" برادر متجاوز، گفت برادرش با والدین آنها زندگی می کرد و همیشه شبها به بهانه کار در تعمیرگاه خود ،بیرون از خانه بود.

او افزود: من خیلی خوشحال هستم که " کلایو" حالا در بند زندان است و این شادی را باید جشن بگیرم.

دختر+مورد+تجلوز

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۶۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان