//
کدخبر: ۳۵۷۴۶۳ //

مرگ مرد ۵۵ ساله در اثر سقوط بالابر !

سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان گفت: مرد ۵۵ ساله ملایری بر اثر سقوط بالابر از طبقه دوم جان خود را از دست داد.

مرگ مرد 55 ساله در اثر سقوط بالابر !
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا صارمی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مرد میانسال در حال کار و فعالیت در منزل شخصی خود بود که بالابر بر اثر نقص در کابل های نگهدارنده بر روی او سقوط کرد و وی جان باخت.

وی با اشاره به این‌که ۵۰ نفر سال گذشته به علت حوادث ناشی از کار در استان، فوت کرده‌اند، مطرح کرد: سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار است.

سخنگوی پزشکی قانونی همدان تصریح کرد: بیشتر حادثه دیدگان و متوفیان حوادث کار به علت رعایت نکردن اصول و نکات ایمنی به ویژه استفاده از کابل های خود نگهدار دچار حادثه شده‌اند.

صارمی خاطرنشان کرد: کار بر روی ساختمان بخش زیادی از حوادث کار را تشکیل می‌دهد و در این نوع کارها بیشتر شاهد سقوط از ارتفاع بوده‌ایم در حالی‌که با استفاده از کابل های خود نگهدار می‌توان از سقوط به ویژه از روی داربست جلوگیری کرد.

سخنگوی پزشکی قانونی استان در پایان تاکید کرد: هر ساله علاوه بر تلفات، شاهد مجروح شدن و از کار افتادگی شماری از شهروندان به علت حوادث ناشی از کار هستیم در حالی‌که با آموزش نیروی کار و تقویت بازرسی و نظارت بر کارگاه‌ها می‌توان از بروز حوادث کار جلوگیری کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان