//
کدخبر: ۳۵۷۱۶۱ //

حمله یک گرگ هار به یک روستا/ یک زن و کودک مجروح شدند

در پی حمله یک قلاده گرگ به روستای اندبیل یک دختربچه ۴ ساله و یک زن ۴۱ ساله مصدوم شدند که حال عمومی‌شان پس از انجام عمل جراحی و مداوا خوب گزارش شده است.

حمله یک گرگ هار به یک روستا/ یک زن و کودک مجروح شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت ۱۳ امروز ششم تیرماه یک قلاده گرگ در روستای اندبیل در دونقطه از این روستا به دو هموطنان روستایی در اندبیل حمله و آنان را روانه بیمارستان کرد.

این حمله زمانی اتفاق افتاد که گرگ از یک نقطه روستا وارد روستا و در مرکز روستا اول یک خانم ۴۱ ساله را مصدوم و سپس وارد یک حیاط منزل و یک کودک دختر ۴ ساله را به دندان گرفت.

با کمک پدر بزرگ و مادر بچه کودک از دهان گرگ نجات و گرگ فراری می‌شود.

به دنبال این حادثه هر دو مصدوم از روستای اندبیل به بیمارستان امام (ره) خلخال انتقال و تحت مداوا قرار گرفتند.

سید جواد یحیی زاده، فرماندار خلخال با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال و تاکید بر مداوای سریع این دو مصدوم، اداره محیط زیست شهرستان خلخال را مکلف به بررسی سریع این موضوع و پاسخگویی به مردم شهرستان کرد.

یحیی زاده گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و محیط زیست از امروز مأموریت کشیک در روستای اندبیل برای حفظ جان مردم را دارد.

فرماندار خلخال از مردم شهرستان خلخال خواست به لحاظ اینکه فصل کار و فعالیت در مزارع و باغات در حال انجام است مراقبت‌های لازم از کودکان و نوجوان و سایر با جدیت انجام شود.

بابک ببرزاده، جراح عمومی بیمارستان امام ره خلخال نیز از جراحی هر دو بیمار در اتاق عمل خبر داد و گفت: کودک چهار ساله از ناحیه سر زخم عمیقی برداشته که جراحی شد و مصدوم دوم نیز که از ناحیه دست‌ها و ساعد دچار گازگرفتگی شدید شده تحت عمل جراحی تاندوم قرار گرفت.

وی گفت: الحمدالله وضعیت عمومی مصدومین خوب است و نیازمند مراقبت تا بهبودی کامل است.

گرگ هار پس از زخمی کردن دو نفر در حوالی روستای اندبیل با همکاری محیط‌بانان و مردم روستا کشته شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان