//
کدخبر: ۳۵۲۶۷۱ //

شناسایی هزار و ۳۴۱ انشعاب غیرمجاز در استان کرمانشاه  

به گفته معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی دو ماه گذشته هزار و ۳۴۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی و تبدیل به مجاز شد.

شناسایی هزار و ۳۴۱ انشعاب غیرمجاز در استان کرمانشاه 


 
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان رضایی به اهمیت شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز از لحاظ جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین و ایجاد خسارت به تاسیسات آبرسانی شرکت اشاره کرد و گفت: طی دو ماه گذشته هزار و ۳۴۱ فقره انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی و تبدیل به مجاز گردید.

وی افزود: بیشتر انشعابات غیرمجاز مربوط به مناطق حاشیه شهرها است و استفاده کنندگان، از این انشعابات برای مصارفی همچون آبیاری باغات، کشاورزی و ..... استفاده می کنند.

به گفته رضایی استفاده غیرمجاز از شبکه های آبرسانی علاوه بر اینکه جرم محسوب می شود و مشمول جریمه است موجب تضییع حقوق دیگر مشترکین و وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی و تحمیل هزینه به شرکت آبفا خواهد شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به فرا رسیدن فصل گرم سال و احتمال ایجاد تنش آبی در استان، خاطر نشان ساخت: مشترکین گرامی می‌توانند در صورت مشاهده انشعابات غیر مجاز مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان درمیان گذاشته و همکاران ما را در گذر از تابستان ۱۴۰۱ با کمترین تنش آبی یاری نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان