//
کدخبر: ۳۵۲۴۲۵ //

غرق شدگی مرد میانسال همدانی در استخر باغ

مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: صبح روز گذشته (جمعه 30 اردیبهشت) فردی در شهرستان همدان براثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

غرق شدگی مرد میانسال همدانی در استخر باغ
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا صارمی در توضیح خبر اظهار کرد: مردی 65 ساله با سقوط به داخل استخر یک ویلا(خانه باغ) در روستای انصارالامام شهر همدان، جان خود را از دست داد.

وی افزود: این مرد هنگام بازدید از استخر پر از آب بر اثر حادثه ای به درون استخر سقوط و جان باخت. خانواده نامبرده زمانی پیکر متوفی را پیدا کردند که جان باخته بود.

وی بیان کرد: به خانواده ها توصیه می شود با آغاز فصل گرما و حضور افراد برای تفریح و استراحت در طبیعت و باغات، برای پیشگیری از بروز این چنین حوادث تلخ و ناگواری نکات ایمنی را رعایت کنند.

صارمی خاطرنشان کرد: آمار ها نشان می دهد در سال گذشته 24 نفر شامل یک زن و 23 مرد بر اثر غرق شدگی در استان همدان جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، 12 نفر بوده است.

وی مطرح کرد: غرق شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شده یا مایعی به داخل ریه و حبابچه‌های آن راه پیدا کند، ضمن اینکه قطع تنفس و کمبود اکسیژن اصلی‌ترین علت مرگ بر اثر غرق‌شدگی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان