//
کدخبر: ۳۵۰۵۱۷ //

اقدام جنون آمیز در کرج / قتل عروس خانواده به دست برادر شوهر

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: در جریان درگیری مسلحانه یک خانواده در شهرستان نظرآباد این استان ، ۲ پسر جوان مجروح و عروس ۳۸ ساله خانواده جان خودش را از دست داد.

اقدام جنون آمیز در کرج / قتل عروس خانواده به دست برادر شوهر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ  محمد نادربیگی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح در یکی از مناطق شهر نظرآباد، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که اعضای یک خانواده به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که در اثر این حادثه ۲ پسر و یک عروس خانواده دچار جراحت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

نادربیگی با اشاره به فوت عروس ۳۸ ساله این خانواده به دلیل شدت جراحات وارده، اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد وارد عمل شده و مخفیگاه قاتل که پسر کوچک خانواده بود را در شهر نظرآباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی گفت:  یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم کشف و نامبرده انگیزه خود از این اقدام جنون آمیز را اختلافات خانوادگی قدیمی عنوان کرد.

 نادربیگی  با بیان این متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: گاهی اندکی صعه صدر و کنترل خشم می تواند از وقوع حوادث جبران ناپذیر این چنین پیشگیری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان