//
کدخبر: ۳۵۰۳۸۱ //

مزاحمت ناموسی باعث قتل پسر ۲۳ ساله شد

مردی که موتورسوار ۲۳ ساله ای را با ادعای مزاحمت برای دختر نوجوانش، به قتل رسانده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیرشد و به جرم خود اعتراف کرد.

 مزاحمت ناموسی باعث قتل پسر ۲۳ ساله شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 این حادثه نیمه شب چهاردهم اردیبهشت در بولوار رسالت مشهد هنگامی رخ داد که مرد ۳۹ ساله ای از خانه بیرون آمد و جوان موتورسواری را دید که در محله معروف به خیابان چهارده معصوم تردد می کند. او به بهانه دادن تذکر به جوان موتورسوار نزدیک شد که ناگهان درگیری بین آنها با برداشتن سوئیچ خودرو توسط مرد جوان، شدت گرفت.

مرگ جوان مزاحم با ضربات چاقو

در همین حال موتورسوار ۲۳ ساله با ضربه چاقو ی مرد ۳۹ ساله مجروح شد و در بیمارستان جان سپرد. این متهم که روز گذشته با تلاش کارآگاهان اداره جنایی آگاهی و دستورات محرمانه قاضی دکتر صادق صفری دستگیر شد راز این جنایت را برملا کرد و گفت: او (مقتول) همواره برای دخترم ایجاد مزاحمت می کرد. ابتدا با خودم می اندیشیدم که خواستگار دخترم است اما بعد فهمیدم که فقط قصد مزاحمت دارد به همین دلیل آن شب خواستم به او تذکر بدهم که با هم درگیر شدیم.

در این میان پسر ۱۲ ساله ام چاقویی را به دستم داد که با آن ضربه ای به جوان موتورسوار زدم. تحقیقات بیشتر در این باره با حضور قاضی ویژه قتل عمد در پلیس آگاهی خراسان رضوی و بازجویی های تخصصی از متهم همچنان ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان