//
کدخبر: ۳۴۹۹۷۸ //

طلاق برای زندگی با پسر شیطان صفت/ خودسوزی زن مطلقه جلوی خانه پسر مورد علاقه‌اش

زن جوان جلوی خانه پسر مورد علاقه اش خودش را به آتش کشید.

طلاق برای زندگی با پسر شیطان صفت/ خودسوزی زن مطلقه جلوی خانه پسر مورد علاقه‌اش
به گزارش فرتاک نیوز،

 این ها بخشی از اظهارات زن میان سالی است که پس از خودسوزی وحشتناک دخترش وارد کلانتری قاسم آباد مشهد شده بود تا از پسری که ادعا می کرد دخترش را اغفال کرده است، شکایت کند.

جدایی پس از یک سال عقد

این زن درباره سرگذشت دخترش به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: حدود ۵ سال قبل زمانی که دخترم ۱۷ سال بیشتر نداشت، به عقد پسری از همشهری های پدرش درآمد اما «کریم» دست بزن داشت و همواره با دخترم درگیر بود. آن ها هیچ سازگاری اخلاقی با یکدیگر نداشتند به همین دلیل هم یک سال پس از برگزاری مراسم عقدکنان از یکدیگر جدا شدند.

چون «مهلا» خودش کریم را انتخاب کرده بود، ما هیچ دخالتی نکردیم و سرنوشت او در همان دوران نامزدی تغییر کرد. مدتی بعد از این ماجرا دخترم به صورت سنتی با پسر دیگری ازدواج کرد و زندگی خوبی داشت اما در حالی که زندگی آرامی را تجربه می کرد، در محیط کارش با پسر جوانی آشنا شد. «هوتن» با چرب زبانی دخترم را اغفال کرد تا از همسرش جدا شود و با او ازدواج کند .

طلاق برای زندگی با شیطان

او همانند یک شیطان روح و روان دخترم را تسخیر کرد تا این که دخترم به امید ازدواج با او از همسر دومش نیز طلاق گرفت. هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که یک روز دخترم مقدار زیادی پول از من گرفت و بعد به خواهرش پیام داد که به همراه پسر مورد علاقه اش به یکی از شهرهای جنوبی کشور رفته است.

او گفته بود وقتی به مشهد برگردند با یکدیگر ازدواج می کنند. او حتی تصاویر خودش را در کنار آن پسر جوان برای خواهرش می فرستاد. بالاخره با اصرار ما مهلا به مشهد بازگشت ولی بسیار عصبی و ناراحت بود، با وجود این چیزی به ما نمی گفت تا این که یک روز صبح از خانه خارج شد و بعد خبر رسید که دخترم خودش را مقابل خانه آن پسر به آتش کشیده است.

خودسوزی دختر جوان جلوی خانه پسر مورد علاقه اش

اهالی محل شعله های آتش را خاموش کرده و با اورژانس تماس گرفته بودند. بعد مشخص شد آن پسر با این بهانه که خانواده اش راضی به ازدواج آن ها نیستند، دخترم را رها کرده بود.

در حالی که خانواده اش دخترم را مدت زیادی در کنار خودشان نگه داشته بودند ولی زمانی که «هوتن» به دخترم گفته بود خانواده اش می گویند نباید با دختری ازدواج کنی که دو بار ازدواج ناموفق داشته است، او نیز دست به چنین کار احمقانه ای زد و... گزارش خراسان حاکی است تحقیقات بیشتر بعد از مرگ دختر جوان در مرکز درمانی برای ریشه یابی این ماجرای تاسف بار ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان