//
کدخبر: ۳۴۹۶۳۱ //

فرود اضطراری پرواز بندرعباس ـ تهران در فرودگاه یزد/ مسافران در سلامت هستند

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان از فرود اضطراری هواپیمای پرواز بندرعباس به مقصد تهران در فرودگاه یزد خبرداد و گفت: خوشبختانه تمام مسافران در سلامت کامل هستند.

فرود اضطراری پرواز بندرعباس ـ تهران در فرودگاه یزد/ مسافران در سلامت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

کسری انصاری نسب روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان هرمزگان شامگاه امروز اظهار داشت: پرواز شماره 645 هواپیمایی آسمان از مبدا بندرعباس به مقصد تهران قرار بود امروز ساعت 14:30 دقیقه انجام شود که متاسفانه به علت نقص فنی هواپیما شاهد تاخیر در پرواز بودیم.

وی افزود: پس از رفع نقص فنی و با بیش از سه ساعت تاخیر و راس ساعت 18:20 دقیقه، پرواز از فرودگاه بندرعباس به مقصد تهران انجام شد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: متاسفانه هواپیما در نزدیکی یزد مجدد دچار نقص فنی می‌شود که خلبان به منظور صیانت از جان مسافران اقدام به فرود در فرودگاه یزد می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از فرود در فرودگاه یزد مقرر شد به دنبال ارایه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آنها به مقصد تهران فراهم شود، همچنین 5 مسافر پرواز نیز با سایر پروازهای فرودگاه یزد عازم تهران شدند.

انصاری نسب گفت: قطعه‌ای که در هواپیما دچار نقص فنی شده بود تهیه و ارسال شده است و با رفع نقص این امشب مجددا به سمت تهران انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسافران در سلامت کامل هستند اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور رفاه مسافرانی که هم اکنون در یزد هستند اندیشیده شده است و هواپیمایی آسمان نیز ملزم به ارائه خدمات به این مسافران شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان