//
کدخبر: ۳۴۹۲۷ //

تیراندازی تمام عیار پلیس برای دستگیری قاتلان فراری در مرز

درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح منجر به دستگیری آن ها با چهار مورد قتل شد.

تیراندازی تمام عیار پلیس برای دستگیری قاتلان فراری در مرز
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: تیم های تکاوری پلیس به منظور حفظ امنیت جامعه در محورهای فرعی منطقه کورین هنگام گشت زنی با اشرار مسلح درگیر شدند.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان افزود: پس از مدتی درگیری مسلحانه و با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس، سه شرور مسلح به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات مربوطه دستگیر شدند و در پاکسازی منطقه درگیری توسط تیم های عملیاتی پلیس، 148 کیلو تریاک از این اشرار و قاچاقچیان کشف شد.

وی به سابقه دار بودن متهمان اشاره و بیان کرد: اعضای این باند مسلح جهت تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شده و تحت تحقیقات تخصصی قرار گرفتند.

رحیمی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق قتل و درگیری مسلحانه بودند، افزود: این اشرار مسلح در تحقیقات تخصصی تیم های اطلاعاتی پلیس، به حمل مسلحانه مواد مخدر، انجام چهار فقره قتل مسلحانه و زخمی کردن دو نفر دیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه، این اشرار مسلح پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر اندازند به شدت و قاطعیت برخورد می کند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان