//
کدخبر: ۳۱۰۱۲ //

دستگیری عاملان تیراندازی مرگبار در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل اصلی نزاع و تیراندازی منجر به قتل در خیابان کاشیکاری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد رستمی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از سوی مقام قضائی به پلیس امنیت عمومی مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی تعدادی از اراذل و اوباش که منجر به اخلال در نظم در خیابان کاشیکاری و قتل و جرح دو نفر شده بود، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام عملیات فنی و پلیسی و کار اطلاعاتی دو نفر از عوامل شرکت کننده در نزاع شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند، لذا متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه منتقل شدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به مشارکت تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه دار در جریان این نزاع دسته جمعی با هماهنگی دستگاه قضائی، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و در این راستا با توجه به حساسیت موضوع، عوامل این پلیس با اقدامات اطلاعاتی وسیع سه نفر از عوامل اصلی نزاع و تیراندازی مذکور را شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر کردند و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان