//
کدخبر: ۳۴۸۸۵۶ //

کامیون حامل کپسول‌های اکسیژن در خمینی‌شهر طعمه حریق شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر گفت: خاور حامل سیلندر ۸۰ لیتری اکسیژن بر اثر تصادف و انفجار کپسول‌ها در خمینی‌شهر طعمه حریق شد.

کامیون حامل کپسول‌های اکسیژن در خمینی‌شهر طعمه حریق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی مرادیان، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه حریق و انفجار در کامیون حامل کپسول‌های اکسیژن بر اثر برخورد با جداول خیابان در بلوار شهید سردار سلیمانی خمینی‌شهر اظهار داشت: ساعت ۷ و ۳۲ دقیقه امروز یک خاور حامل سیلندر ۸۰ لیتری اکسیژن با جداول بلوار آزادگان برخورد کرد که موجب حریق توأم با انفجار شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ایستگاه‌های شماره ۲ و ۳ آتش‌نشانی خمینی‌شهر و کمکی از آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شدند و در سریع‌ترین زمان حریق اطفا شد، افزود: این کامیون حامل ۲ پالت ۳۲ عددی کپسول اکسیژن بوده است، کپسول‌ اکسیژن با کمترین ضربه و یا چربی که به آن برسد، سریع منفجر می‌شود.

 

مرادیان گفت: در این حادثه ۳ عدد از این کپسول‌ها منفجر شده و سایر کپسول‌ها در کف خیابان ریخته شده بود و حدود ۲ ساعت خیابان برای جمع‌آوری کپسول‌ها بسته شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده در محل حادثه حضور نداشت که توسط عوامل انتظامی تحت بررسی است، بیان کرد: علت و چگونگی حادثه توسط کارشناسان راهور در دست بررسی است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۸۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان