//
کدخبر: ۳۴۷۷۰۶ //

موتورسوار در تصادف زنجیره ای شیراز جان باخت

-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: تصادف زنجیره ای دربزرگراه شیراز - بوشهر، موجب کشته شدن راکب یک موتورسیکلت و مصدومیت سه نفر شد.

موتورسوار در تصادف زنجیره ای شیراز جان باخت
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدهادی قانع روز دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات جاده ای را ساعت ۱۸ و ۲۴ دقیقه روز گذشته ۲۸ فروردین ماه به جاده بوشهر رهسپار کرد.

وی ادامه داد: براساس گزارش این حادثه برخورد موتور سیکلت با خودروی وانت نیسان و پس از آن بروز تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه تریلی و پنج  دستگاه خودرو سواری منجر به گرفتار شدن مصدومین و مسدود شدن معبر شد. 

قانع اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودروها، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشینان و راکب موتورسیکلت را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن، مصدومین را  برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند گفت: پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد راکب موتورسیکلت در همان لحظات اولیه جان باخته است و سه مصدوم دیگر نیز سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: نیروهای عملیاتی در پایان خودروها  را به حاشیه امن انتقال و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان