//
کدخبر: ۳۴۶۳۴۹ //

سوءقصد به جان ماموران منابع طبیعی مریوان ناکام ماند

مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: افراد سودجو به ماموران منابع طبیعی و کارشناسان دادگستری مریوان سوقصد کردند، که این اقدام آنها ناکام ماند.

سوءقصد به جان ماموران منابع طبیعی مریوان ناکام ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

پیمان فتاحی روز چهارشنبه اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان به منظور کارشناسی پرونده یکی از متخلفان حریم منابع طبیعی به همراه سه نفر از کارشناسان دادگستری، به روستای سردوش مریوان عزیمت کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌ها و در حین انجام کارشناسی، تیم منابع طبیعی و دادگستری به وسیله اسلحه شکاری (ته پر ) مورد تیراندازی قرار گرفت که ترکش تیراندازی به یکی از همکاران اداره برخورد و وی را مصدوم کرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان اضافه کرد: تحقیقات برای شناسایی ضارب ادامه دارد و این اداره تا حصول نتیجه و دستگیری ضارب و تحویل به قانون پیگیر خواهد بود.

از مساحت ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار هکتاری استان کردستان، بیش از ۶۰ درصد آن شامل یک میلیون و ۵۸۷ هزار هکتار را مراتع و جنگل تشکیل می‌دهد از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان