//
کدخبر: ۳۲۵۷۰۵ //

درگیری تروریست‌ها با ارتش پاکستان ۱۱ کشته برجای گذاشت

ارتش پاکستان سه‌شنبه شب اعلام کرد: در جریان دو درگیری عناصر تروریستی با نیروهای ارتش در ایالت بلوچستان و وزیرستان جنوبی ۱۰ تروریست و یک مرزبان پاکستانی کشته شدند.

درگیری تروریست‌ها با ارتش پاکستان ۱۱ کشته برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از منابع رسمی پاکستان، نظامیان این کشور در یک منطقه مرزی واقع در ایالت بلوچستان و در منطقه «وزیرستان جنوبی» در شمال غرب پاکستان با عناصر تروریستی درگیر شدند.

در روابط عمومی ارتش پاکستان ادعا شده است: درپی تیراندازی تروریست‌ها از خاک کشور همسایه به مواضع نیروهای امنیتی در منطقه «چوکب» در ایالت بلوچستان یک مرزبان پاکستانی کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

در درگیری دوم واقع در وزیرستان جنوبی، تبادل آتش میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی منجر به کشته شدن ۱۰ مهاجم از جمله چهار سرکرده‌ اصلی تروریست‌ها شد.

هفته گذشته نیز در جریان درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست‌ها در ایالت بلوچستان ۶ نفر از مهاجمان از جمله دو سرکرده شورشیان جدایی طلب کشته شدند.

تحرکات عناصر تروریستی و جدایی طلبان در نوار مرزی بلوچستان پاکستان که ماه‌های اخیر تلفاتی را نیز بر نیروهای امنیتی این کشور تحمیل کرد، سبب شد تا ارتش این کشور  مرحله تازه‌ای از عملیات علیه دشمنان صلح و امنیت در مرزها را که هدفی جز تخریب روابط با همسایگان ندارند،   آغاز کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان