//
کدخبر: ۲۷۲۲۹۱ //

حمله به مرزبانان پاکستانی در «تربت» ایالت بلوچستان

ارتش پاکستان روز شنبه از حمله تروریستی به مرزبانان این کشور در منطقه «تربت» واقع در ایالت بلوچستان خبر داد که درپی آن یک نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

حمله به مرزبانان پاکستانی در «تربت» ایالت بلوچستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، گروهی از مرزبانان این کشور امروز در حین ماموریت گشت و بازرسی در منطقه «کَچ» واقع در ۳۵ کیلومتر شهرستان تربت از سوی عناصر تروریستی هدف حمله قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است: تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و مهاجمان منجر به جان باختن یک مرزبان پاکستانی شد و علاوه بر این سه نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسؤولیت حمله به مرزبانان پاکستانی را در ایالت بلوچستان بر عهده نگرفته است. در عین حال، مقامات پاکستانی اشرار و شورشیان وابسته به گروه‌های جدایی طلب بلوچ را در این گونه حملات مقصر می‌دانند.

بیست و چهارم تیرماه امسال نیز درپی حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه «پنجگور» ایالت بلوچستان، سه مرزبان این کشور کشته و هشت نفر دیگر نیز بشدت زخمی شدند.

موج اخیر تحرکات عناصر تروریستی و جدایی طلبان در نوار مرزی بلوچستان پاکستان که ماه‌های اخیر تلفاتی را نیز بر نیروهای امنیتی این کشور تحمیل کرد، سبب شد تا ارتش پاکستان مرحله تازه‌ای برای انجام عملیات علیه دشمنان صلح و امنیت در مرزها که هدفی جز تخریب روابط با همسایگان ندارند، را آغاز کند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان