//
کدخبر: ۲۵۸۲۳۸ //

حملات تروریستی در «صلاح الدین» و «دیالی» یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

دو حمله تروریستی در استان‌های صلاح‌الدین و دیالی علیه نظامیان عراقی با کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن چند نفر دیگر همراه شد.

حملات تروریستی در «صلاح الدین» و «دیالی» یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

حملات تروریستی علیه نیروهای مسلح عراق که طی روزهای گذشته بیش‌تر شده است، امروز هم در دو استان صلاح الدین و دیالی که کانون حضور هسته‌های خفته داعش است، ادامه داشت.

به گزارش شبکه المیادین ظهر امروز بر اثر انفجار یک بمب دستی در جنوب تکریت مرکز استان صلاح الدین یک نظامی عراق کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

یک مقام امنیتی عراق هم از مجروح شدن دو نیروی پلیس عراق در حمله تک تیراندازهای داعش در شمال شرق استان دیالی عراق خبر داد.

به گفته این منبع تک تیراندازان داعش یک پست امنیتی در پیرامون روستای ابوکرمه در استان دیالی را هدف گرفتند که بر اثر آن دو نیروی پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

رسانه‌های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از برخی پایگاه‌های خود در عراق به هسته‌های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

عمده مخفیگا‌ه‌های بقایای داعش در سه استان صلاح الدین، دیالی و کرکوک است که نیروهای امنیتی عراق طی روزهای گذشته عملیات ضد تروریسم را در آنجا از سر گرفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان