//
کدخبر: ۳۴۵۵۳۵ //
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبرداد؛

فوت ۱۲ نفر در تصادفات درون شهری اصفهان /۴۳۷ نفر مجروح شدند

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 12 نفر در تصادفات درونشهری اصفهان جان باختند.

فوت 12 نفر در تصادفات درون شهری اصفهان /۴۳۷ نفر مجروح شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به حوادث ترافیکی درون شهری استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در 25 اسفند تا روز گذشته نهم فروردین ماه 12 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 درصد کاهش داشت.

وی افزود: در این بازه زمانی 437 نفر نیز در تصادفات راه‌های درونشهری استان مجروح شدند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 33 درصدی مواجه بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: این کاهش تصادفات در حالی رخ داده که امسال با افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در سطح معابر شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل که با محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا همراه بوده مواجه بودیم.

فوت دو کودک در تصادفات درونشهری اصفهان

وی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو از سوی رانندگان عنوان کرد و بیشترین وسیله نقلیه درگیر در تصادفات فوتی را خودروهای سواری با 53 درصد، وانت با 14 درصد و موتورسیکلت با 33 درصد عنوان کرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه پنج نفر از جان باختگان عابر پیاده هستند، افزود: متأسفانه دو نفر آنها کودک و چهار و 6 سال سن داشتند و چهار نفر از جان باختگان نیز راکبان موتورسوار بین 15 تا 27 سال بودند.

وی با بیان اینکه همه جان باختگان در تصادفات طی این ایام افراد بومی استان بوده‌اند، اضافه کرد: 33 درصد از جان باختگان در صحنه و 67 درصد نیز دربیمارستان بوده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان