//
کدخبر: ۳۴۴۸۹۱ //

حوادث ۴۸ ساعت گذشته اصفهان ۲ کشته و ۲۴ مصدوم برجاگذاشت

وقوع ۶ سانحه رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان موجب کشته شدن ۲ تَن و مصدومیت ۲۴ نفر دیگر شد.

حوادث ۴۸ ساعت گذشته اصفهان ۲ کشته و ۲۴ مصدوم برجاگذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه گفت: ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه بامداد امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده اصفهان به نایین روبه روی مزرعه ملااحمد به اتاق فرمان اورژانس اعلام و دو واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این حادثه رانندگی، ۵ نفر شامل ۲ مرد، ۲ زن و یک دختربچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است بطوریکه روزانه به طور متوسط افزون بر ۲۵ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های شهرستان نایین عبور می‌کند.
واژگونی خودرو، در محورهای کویری کشور یکی از معضلات اساسی است که به گفته کارشناسان باید برای رفع این مشکل تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.
کارشناسان؛ عوامل انسانی، جاده، وسیله نقلیه و محیط را از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی به خصوص واژگونی خودروها در جاده‌ها و محورهای ارتباطی اصفهان می‌دانند.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۲۰۶ با یکدیگر در روز گذشته نیز بیان کزد: این حادثه در محور مهاباد-اردستان کیلومتر ۱۰ اردستان رخ داد و ۳ واحد امدادی به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: در این حادثه ۶ نفر شامل دو مرد ۲۸ و ۶۰ ساله، دو زن ۲۷ و ۶۵ساله و دو کودک ۳ و ۷ ساله مصدوم و بای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
عابدی همچنین از واژگونی خودروی سواری ساندرو در محور اردستان - مهاباد کیلومتر ۲۵، خبر داد و عنوان کرد: در این سانحه رانندگی ۲ مرد ۷۰ و ۷۴ ساله جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: ۴ نفر دیگر از سرنشینان خودرو شامل مرد ۳۹ ساله، زن ۳۷ ساله و دو کودک ۴ و ۷ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهارداشت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری بامداد روز گذشته در بزرگراه شهید آقابابایی اصفهان موجب مصدوم شدن دو مرد ۱۹ و ۵۲ ساله شد که توسط یک واحد آمبولانس به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.
وی درباره تصادف موتور با پراید در محور حنا به سمیرم نیز خاطرنشان کرد: در این حادثه ۷ نفر شامل ۴ زن و ۳ مرد مصدوم و توسط ۴ دستگاه آمبولانس از اورژانس و هلال احمر به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
عابدی همچنین گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور اردستان به کاشان مقابل عوارضی متروکه موجب مصدومیت ۵ نفر شامل ۳ زن و ۲ مرد شد که به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
دلیل  بروز این حوادث از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان