//
کدخبر: ۳۴۵۱۰۲ //

قتل در نزاع خیابانی نیشابور/متهمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: روز گذشته فردی 28 ساله علی‌رغم تلاش پزشکان بر اثر چاقوخوردگی فوت کرد؛ متهمان در کمتر از 15 ساعت دستگیر شدند.

قتل در نزاع خیابانی نیشابور/متهمان دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده عنوان کرد: غروب روز گذشته، چهارم فروردین، نزاع خیابانی در نیشابور به وقوع می‌پیوندد که در این درگیری جوانی 28 ساله به ضرب چاقو مصدوم و توسط تیم امدادی فوریت‌های پزشکی 115 به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی و تیم تجسس کلانتری 11 نیشابور بلافاصله در محل حاضر و با بررسی علمی سرنخ‌های موجود با همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت در کمتر از 15 ساعت 2 متهم 18 و 21 ساله را که برادر هستند، در یکی از روستاهای این شهرستان ردزنی و دستگیر کردند.

تحقیقات پلیسی با دستورات تخصصی مقام قضایی برای روشن شدن علت دقیق و چگونگی ماجرا و انگیزه متهمان ادامه دارد.

حسینعلی‌زاده درباره این حادثه توضیح داد: حدود ساعت ۱۹.۳۲ روز گذشته در پی اعلام اورژانس 22 بهمن مبنی بر یک مورد فوت ناشی از چاقوخوردگی بلافاصله ماموران کلانتری 11 طالقانی به همراه کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام و مشخص شد فردی 28 ساله علی‌رغم تلاش پزشکان بر اثر چاقوخوردگی فوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با تایید قتل هماهنگی‌های قانونی و قضایی انجام و با دستورات تخصصی مقام قضایی پرونده تشکیل شد. کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی متوجه شدند مقتول بر اثر برخی اختلافات با افرادی در بلوار شهید بهشتی درگیر شده که پس از مصدومیت با سلاح سرد توسط یکی از شهروندان با خودروی پراید شخصی جهت مداوا به اورژانس منتقل می‌شود.

بر اساس گزارش پلیس حسینعلی‌زاده افزود: متاسفانه در زمان نزاع هیچگونه تماسی با مرکز 110 انجام نشده ولی متهمان شناسایی و دستگیر شدند که نتیجه تحقیقات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان