//
کدخبر: ۳۴۴۶۰۴ //

بی‌حیایی به اوج رسید/ اخراج زن از محل کار/ پای همسر سابق در میان بود

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی مزاحم اینترنتی خبر داد که با ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای همسر سابق خود باعث سلب آسایش و اخراج وی از محل کار شده بود.

بی‌حیایی به اوج رسید/ اخراج زن از محل کار/ پای همسر سابق در میان بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ علی کسانی با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه خانم جوانی با مرجوعه قضایى به پلیس فتا و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنی اینکه شخصی ناشناس از طریق دایرکت شبکه اجتماعی اینستاگرام، وی و دوستان و آشنایانش را تهدید کرده که این کار باعث برهم زدن آرامش روحی و روانی ایشان و رعب و وحشت اطرافیانش و در ادامه اخراج از محل کارش شده است، بر همین اساس موضوع برای پیگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: طی تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد شخصی با ایجاد یک پیج اینستاگرام، با شناخت کامل از خانواده شاکیه، با تهدید و فحاشی از دنبال کننده‌های خانم جوان می‌خواهد سریعاً ایشان را بلاک کنند، در غیر این صورت به اقدامات جنون‌آمیز دست خواهد زد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با تحقیقات فنی و بررسی‌های انجام‌شده سرانجام متهم شناسایی شد، بر همین اساس شاکیه اذعان داشت شخص مذکور آشنا و همسر سابق ایشان بوده است؛ بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضایی شخص مربوطه دستگیر شد.

سرهنگ کسانی در ادامه گفت: متهم پس از دستگیری، در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال جمع‌آوری‌شده، لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت که احساس کردم افرادی برای همسر سابقم ایجاد مزاحمت می‌کنند بر همین اساس حالت روانی دیوانگی پیداکرده و به افرادی که پیج همسرم را دنبال می‌کردند پیام دادم.

این مقام انتظامی به کاربران هشدار داد: کاربران شبکه‌های اجتماعی مراقب رفتار آنلاین خود باشند و برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، زیرا ایجاد مزاحمت در فضای مجازی با هر عنوان و علت جرم بوده و بر اساس ماده 669 از قانون مجازات اسلامی، هرکس، دیگری را به هر نحو، به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او تهدید کند، اعم از این‌که به این واسطه، تقاضای وجه یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را کرده یا نکرده باشد، به مجازات شلاق تا 74 ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال، محکوم خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس 096380 به‌صورت 24 ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان