//
کدخبر: ۳۴۳۶۹۲ //

قاتل مرد نیکشهری پس از ۱۷ ماه فرار به دام افتاد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار عامل قتل مسلحانه مرد نیکشهری پس از ۱۷ ماه فرار در یکی از روستاهای چابهار دستگیر شد.

قاتل مرد نیکشهری پس از ۱۷ ماه فرار به دام افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: در شهریور ماه سال ۹۹ و در پی قتل مسلحانه مردی میانسال، در یکی از محلات شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر با حضور در محل قتل و تحقیقات گسترده میدانی، عامل این جنایت را که جوانی ۳۰ ساله بود شناسایی و مشخص شده که این فرد به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی طی یک نزاع مقتول را با شلیک گلوله سلاح گرم به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم رسیدگی کننده به پرونده که در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، در جریان تحقیقات تخصصی خود، آخرین محل تردد قاتل را در شهرستان چابهار شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آن شهرستان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری در ادامه گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس شهرستان چابهار مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۷ ماه فرار دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی گفت: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان