//
کدخبر: ۳۳۹۹۵۳ //

طناب دار از گردن قاتل سقزی پاره شد

تلاش‌های ده ساله اعضای شورای حل اختلاف شعبه زندان شهرستان سقز بالاخره نتیجه داد و فرزندی که مادر خود را به قتل رسانده بود،در نهایت از قصاص نفس رهایی یافت.

طناب دار از گردن قاتل سقزی پاره شد
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون توسعه حل اختلاف کردستان از صلح و سازش یک فقره پرونده قتل عمد در شهرستان سقز خبر داد و گفت: یکی از ظرفیت‌های شورا‌های حل اختلاف در زمینه صلح و سازش، پرونده‌های مرتبط با قتل و قصاص نفس است که بدین منظور شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان تشکیل شده است که به امور مربوط به زندانیان توجه ویژه می‌کنند.

بهادر اسدی می گوید: با توجه به نگاه ویژه ریاست معزز قوه قضائیه به موضوع بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه و تأکید ایشان در خصوص استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در حل و فصل خصومات و اصلاح ذات البین، دستگاه قضایی استان با جدیت این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

او با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی شورا‌های حل اختلاف است گفت: از اقدام انسان دوستانه خانواده آن مرحوم که با گذشت خود ضمن اعطاء حیات انسانی به قاتل نادم زمینه توسعه و گسترش صلح و سازش در جامعه را فراهم کردند تقدیر می کنیم.

معاون توسعه حل اختلاف کردستان گفت: در سال جاری این پنجمین پرونده قتلی بود که با کمک خدای متعال و تلاش مخلصانه و دلسوزانه اعضای شورا‌های حل اختلاف با صلح و سازش ختم به خیر شد و انشاالله این امر خیر فتح بابی باشد که در سال جاری با تلاش اعضای زحمتکش و دلسوز شورا‌های حل اختلاف مجددا شاهد این قبیل موارد باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان