//
کدخبر: ۳۳۸۳۹۱ //

مزاحمت دختران توسط ۴ پسر ۱۶ ساله

فرمانده انظامی شهرستان "کوار" گفت: ۴ نفر نوجوان که با پاشیدن آب روی دختران باعث مزاحمت شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

مزاحمت دختران توسط ۴ پسر ۱۶ ساله
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "سیدرحمان هاشمی" بیان کرد: روز گذشته (۲۷ دی‌ماه) افرادی به دلیل سرگرمی و تفریح پس از پاشیدن آب بر روی دختران جوان و به کار بردن الفاظ رکیک و زشت، اقدام به گرفتن فیلم و انتشار آن در فضای مجازی کرده‌اند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت هر ۴ نفر که با این اقدام باعث ترس و وحشت برای دختران و بازخورد منفی برای شهروندان شده بودند را شناسایی و آنان را در یکی از محلات شهرستان "کوار" دستگیر کنند.

دستگیری مزاحمان آب پاش روی دختران جوان

فرمانده انظامی شهرستان "کوار" با اشاره به اینکه متهمان ۱۶ ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه خود را تفریح و سرگرمی بیان کردند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "هاشمی" خاطر نشان کرد: خط قرمز ما امنیت مردم است و نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند با اینگونه اقدامات باعث رعب و وحشت و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، از مردم خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه تخلف، موضوع را بلافاصله به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان