//
کدخبر: ۳۳۷۶۸۵ //

سر زن خائن توسط شوهرش بریده شد!

مرد ضایعات جمع کن که همسرش را به طرز فجیعی کشته و گلوی او را بریده بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

سر زن خائن توسط شوهرش بریده شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از سال 98 به دنبال وقوع جنایتی فجیع در خانه ای در شهرری آغاز شد. زن جوانی  در حالی که پریشان بود با پلیس تماس گرفت و از جنایت هولناکی که برادرشوهر ۳۵ ساله اش به نام عزیز رقم زده بود پرده برداشت. با این تماس  پلیس به خانه مورد نظر رفتند و با جسد خونین پرستو ۳۰ ساله روبه رو شدند که گلوی او بریده شده بود . جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بازجویی از عزیز پرداخت .

قصاص پایان قتل فجیع همسر

شواهد نشان می‌داد مرد خشن در غیاب برادر، زن برادر و 2 فرزندش دست به جنایت خانوادگی زده است .

عزیز به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت : من و همسرم افغان هستیم و سالها قبل به ایران آمدیم. من ضایعات جمع کن هستم و از این طریق زندگی خودم و همسر و دو فرزندم می گذرانم .

وی ادامه داد: مدتی پیش در گوشی موبایل همسرم عکس های مشکوکی دیدم و از او در این باره سوال کردم .اما جواب سربالا داد. من پیگیر ماجرا شدم تا اینکه فهمیدم پرستو مدتی است با پسر ایرانی در ارتباط است. یک روز وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم همسرم در حال تماشای فیلم مشکوک در گوشی موبایلش است. می خواستم گوشی را از او بگیرم که شروع به جیغ و فریاد کرد .او مرا تهدید به خودکشی کرد سپس با تیغی که در دستش بود رگ دستش را زد. من بلافاصله همسرم را به بیمارستان بودم و او با کمک پزشکان از مرگ نجات یافت .

مرد افغان ادامه داد: من دنبال فرصت مناسبی می گشتم تا علیه همسرم و پسر جوان مدرکی به دست بیاورم و از آنها شکایت کنم. تا اینکه یک روز در پارک نزدیکی خانه مان آنها را دیدم . آنجا بود که کنترلم را از دست دادم و تصمیم به قتل همسرم گرفتم .

متهم در تشریح جزییات جنایت گفت : من با نقشه همسر و 2 فرزندم را به خانه برادرم در شهرری بردم و از برادر و زن برادرم خواستم تا برای تفریح دختر و پسر خردسالم را با خود بیرون ببرند. من در غیاب آنها با همسرم صحبت کردم اما او شروع به داد و فریاد کرد .

او می‌گفت ماجرای رابطه اش با پسر جوان به من ارتباطی ندارد. من هم در اوج خشم او را خفه کردم . سپس برای اینکه از مرگ او مطمئن شوم با چاقو گلویش را بریدم. وقتی برادر و زن برادرم به خانه رسیدند و متوجه ماجرا شدند و پلیس را مطلع کردند.

به دنبال اعتراف های مرد جوان ،وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت  و در شعبه 10دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.  از طرف 2 فرزند صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرد.

وقتی  پدر و مادر پرستو در جایگاه ویژه ایستادند و برای داماد سابقشان حکم‌ قصاص خواستند .

پدر داغدار گفت: عزیز میخواست همراه پرستو و فرزندانش برای زندگی به ترکیه برود. اما دخترم با این سفر مخالفت داشت. من شک ندارم عزیز به خاطر مخالفت پرستو با مهاجرت به ترکیه او را کشت و حالا با دروغگویی می گوید دخترم خیانت کرده است .من از خون دخترم گذشت نمی کنم و برای عزیز حکم قصاص می خواهم .

سپس متهم رو به روی قضات ایستاد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

 و ی گفت : همسرم با مردان غریبه رابطه پنهانی داشت و هر مردی هم جای من بود دست به قتل او می زد. من روز  حادثه به عمد فرزندانم را همراه برادر و زن برادرم به پارک فرستادم تا با پرستو حرف بزنم اما  او جوابم را نداد‌ به همین خاطر او را با پیچیدن تسمه پرده به دور گردنش خفه کردم.

وی در تشریح جزییات جنایت فجیع ادامه داد؛ من کنترل اعصابم را از دست داده بودم که گلویش را با چاقو بریدم .سپس دست و پایش را بستم و آن را در پتو پنهان کردم .چند  ساعت بعد وقتی برادر و زن برادرم به خانه برگشتند سراغ همسرم را گرفتند .زن برادرم همه جا را دنبال او  گشت تا اینکه پیکر خونین پرستو را لای پتو پیدا کرد و همان موقع فریاد زد و همسایه‌ها را باخبر کرد .من هم تا آمدن پلیس همان جا ماندم و تسلیم شدم .من از قتل همسرم پشیمان نیستم چون او مستحق مرگ بود .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مرد خشن را به قصاص محکوم کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان