//
کدخبر: ۳۳۳۳۶۳ //

این قاتل بعد از کشتن همسرش به میهمانی رفت!

مخفیگاه مرد جوان که پس‌ از قتل همسرش در رشت فرار کرده و به‌عنوان میهمان راهی خانه یکی از اقوامش در تهران شده بود خیلی زود لو رفت.

این قاتل بعد از کشتن همسرش به میهمانی رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

 عصر پنجشنبه 11 آذر، مرد جوانی هراسان به کلانتری 132 نبرد رفت و گفت: روز چهارشنبه 10 آذر مطلع شدم که یکی از اقوام همسرم به‌نام شاهین در درگیری با همسرش او را در شهرستان رشت به قتل رسانده و از محل متواری شده است. امروز متوجه شدم که شاهین میهمان خانه مادر زنم است. با این خبر موضوع از سوی مأموران کلانتری 132 نبرد به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد. با اعلام این خبر، برای مشخص شدن ادعای مرد جوان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، در استعلام از پلیس جنایی گیلان، پی بردند که شاهین همسرش را به قتل رسانده و پس‌ از آن متواری شده است.

حمله قاتل به ماموران

با تأیید این خبر از سوی تیم جنایی استان گیلان، کارآگاهان پلیس راهی مخفیگاه قاتل فراری شدند. اما مرد جوان با همان چاقویی که همسرش را به قتل رسانده بود به مأموران حمله کرد تا راهی برای فرار پیدا کند ولی موفق نشد و دقایقی بعد قاتل 40 ساله دستبند به‌دست به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

بدین ترتیب متهم در تحقیقات اولیه به قتل همسرش به‌خاطر اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. باتوجه به اینکه جنایت در تهران واقع نشده بود به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، قرار عدم صلاحیت صادر و به زودی متهم جوان برای ادامه تحقیقات راهی گیلان خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان