//
کدخبر: ۳۳۷۶۵ //

افتادن کودک دو و نیم ساله در شیر جوشان

معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: غرق شدن جوان 18 ساله در استخر آب کشاورزی روستای ده خیر شهر بسطام شاهرود و افتادن کودک دو نیم ساله در دیگ شیر جوشان در روستای نردین میامی از حوادث شهرستان های شاهرود و میامی بود.

افتادن کودک دو و نیم ساله در شیر جوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر سلمان پور معاون اورژانس 115 شاهرود با اشاره به غرق شدن یک جوان 18 ساله در استخر آب کشاورزی گفت: استخر آب کشاورزی برای آبیاری کشاورزی در روستای ده خیر شهر بسطام احداث شده بود و این جوان که برای شنا به استخر رفته بود متأسفانه به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در استخر غرق شد.

وی با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت 18 رخ داد اظهار کرد: پس از اطلاع اورژانس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی در محل حادثه حضور پیدا کردند اما متاسفانه این فرد غرق شده بود و امدادگران جنازه وی را از استخر خارج کرده و به پزشک قانونی تحویل دادند.

معاون اورژانس 115 شاهرود در تشریح حوادث روز گذشته شهرستان های شاهرود و میامی به افتادن یک کودک در دیگ شیر جوشان در روستای نردین میامی اشاره کرد افزود: پس از تماس پزشک درمانگاه با اورژانس، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی و امدادگران در محل حادثه حضور یافته و پس از انجام درمان مقدماتی این کودک دو و نیم ساله را برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام حسین علیه السلام شاهرود اعزام کردند و حال عمومی این کودک نیز رضایت بخش است.

سلمانپور اضافه کرد: اورژانس هوایی در حادثه ای دیگر جوان 22 ساله ای از روستای سوداغلن بخش حسین آباد کالپوش شهرستان میامی که به علت تصادف موتور سیکلت با وانت در دچار شکستگی پای راست و ضربه سر همراه با خونریزی شده بود برای انجام درمان تخصصی و تکمیلی به ترومای بیمارستان امام حسین علیه السلام شاهرود انتقال داد.

وی افزود: در حادثه ای دیگر نیز پیرمرد 72 ساله ای که در روستای کرنگ بخش حسین آباد کالپوش شهرستان میامی دچار سکته مغزی شده بود برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان امام حسین علیه السلام شاهرود اعزام شد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان