//
کدخبر: ۳۳۷۳۰۲ //

فوت راننده ۲۳ ساله ۲۰۶ پس از واژگونی خودرو در بلوار دستواره

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از حادثه واژگونی سواری 206 پس از برخورد با پژو 405 و فوت راننده 23 ساله و مصدوم شدن سرنشین آن در ساعت 01:00 دقیقه بامداد امروز در مسیر بلوار دستواره میدان مادر خبر داد .

فوت راننده 23 ساله 206 پس از واژگونی خودرو در بلوار دستواره

سرهنگ علی  همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت :  مقارن ساعت 01:00  دقیقه بامداد  امروز  در مسیر بلوار دستواره میدان مادر  یکدستگاه سواری پژو206 که در این مسیر در حال حرکت بوده بشدت با سواری پژو 405   تصادف  می نماید.

 

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت : پس از این برخورد شدید سواری 206 واژگون گردیده و راننده آن که فردی  مذکر و حدودا 23 ساله بوده به علت شدت جراحات  وارده در محل تصادف فوت و سرنشین آن مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی  منتقل گردید .

سرهنگ همه خانی افزود : بلافاصله پس از این  حادثه  تیم های منطقه 20 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و مشخص گردید عدم توانایی راننده 206 در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت باعث این حادثه شده است .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب  توصیه نمود: رانندگان حین تردد از سرعت و سبقت جدا خودداری نموده و تمام حواس  و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه رفتاری  که باعث حواس پرتی آنان از رانندگی شود جدا خودداری نمایند تا شاهد این اتفاقات ناگئار در سطح شهر نباشیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان