//
کدخبر: ۱۹۱۳۷۱ //

"موتورسواران پلیس افتخاری" برای توقف موتورسیکلتهای سنگین وارد عمل می‌شوند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قرار است از ظرفیت موتورسواران سنگین پلیس افتخاری و یگان امداد برای برخورد با موتورسیکلتهای سنگین استفاده شود تا بتوانیم آنها را مهار و بازداشت کنیم.

 "موتورسواران پلیس افتخاری" برای توقف موتورسیکلتهای سنگین وارد عمل می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا مهمانداردرباره برخورد پلیس با تردد موتورسیکلتهای سنگین در سطح شهر تهران که با تخلفات حادثه‌ساز موجب بی‌انضباطی در نظم ترافیکی شهر می‌شوند، اظهار کرد: پلیس به صورت مستمر با چنین موضوعی برخورد می‌کند اما در زمانهایی مانند شبها و روزهای تعطیل [زمان پیک تردد موتورسیکلتهای سنگین در سطح شهر] این برخورد بیشتر صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: قرار است از ظرفیت پلیس افتخاری با موتورسیکلتهای سنگین و یگان امداد برای برخورد با این افراد استفاده شود تا بتوانیم آنها را مهار و بازداشت کنیم.

وی تصریح کرد: کنترل و توقف موتورسیکلتهای سنگین کار بسیار سختی است، اگر بخواهیم با خودرو به تعقیب آنها پرداخته و متوقف‌شان کنیم، شاید منجر به بروز حادثه شود.

مهماندار با بیان اینکه عمده این موتورسیکلتهای سنگین که تخلفات حادثه‌ساز دارند، قاچاق هستند، گفت: این موتورسیکلتهای قاچاق پس از توقیف، تحویل اداره آگاهی و سپس گمرک شده و از مالک سلب تصرف می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، پلیسهای افتخاری که قرار است در این موضوع به پلیس کمک کند، کاملاً آموزش دیده، حرفه‌ای و تحت کنترل عملیاتی یگان امداد هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان