//
کدخبر: ۳۳۶۰۷۷ //

جزئیات قتل مدیر راه آهن و نامادری قاتل+جزئیات

مرد جوان که بعد از به قتل رساندن یکی از مدیران شرکت راه آهن با شلیک اسلحه شاه کش،اقدام به قتل نامادری خود با همان اسلحه کرده بود؛ خود را تسلیم پلیس کرد.


جزئیات قتل مدیر راه آهن و نامادری قاتل+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 3 بعد از ظهر 5 دی ماه امسال، رسیدگی به قتل یکی از مدیران راه آهن با اعلام پلیس راه آهن در دستور کار ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

بلافاصله تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات اولیه، هویت قاتل محرز شد و اقدامات پلیسی برای دستگیری او به جریان افتاد.

قتل مدیر راه آهن

قتل نامادری در حکیمیه تهران

ساعت 6 بعداز ظهر همان روز گزارش قتل زن 60 ساله، روی میز بازپرس ساسان غلامی قرار گرفت و بازپرس ویژه قتل همراه تیم جنایی راهی صحنه جنایت شدند و این در حالی بود که ارتباط بین این قتل با قتل مدیر راه آهن هنوز مشخص نشده بود.

در تحقیقات اولیه شوهر مقتول اظهار داشت که جسد غرق در خون زنش را که با ضرب گلوله از پای درآمده بود در خانه دیده و موضوع را به پلیس گزارش کرده است.

او در ادامه تحقیقات گفت:«پسرم کارمند اخراجی راه آهن بود.مدتی قبل به دلیل سرمایه گذاری ناموفق در بورس ورشکست شد و به من می گفت خانه ات را بفروش و 500 میلیون تومان پول به من بده اما من این کار را انجام ندادم.»

رازگشایی دو قتل در پایتخت

بررسی ها حکایت از آن داشت که فرزند آن مرد همان متهم به قتلی است که ساعتی قبل اقدام به قتل در را آهن کرده بود.

متهم 40 ساله و مجرد، مهماندار قطار یزد_تهران بود اما در تعدیل نیروی خرداد 99 راه آهن، بیکار شده بود و بعد از آن در بورس سرمایه گذاری کرده بود اما در این سرمایه گذاری ناموفق،متضرر شده و همین باعث شده بود او از پدرش درخواست کند برای جبران سرمایه از دست رفته با فروش خانه به او کمک مالی کند تا بتواند بار دیگر وضع اقتصادی خود را سر و سامان دهد اما نامادری او با فروش خانه مخالف بود.

از طرفی مدیر اعزام شرکت سیمرغ فلات راه آهن را در بیکار شدن خود مقصر می دانست و احتمال می رود با همین انگیزه ها دست به قتل زده بود.

او با اسلحه شاه کش 4 تیر به قفسه سینه کارمند راه آهن شلیک کرده بود و احتمالا با همان اسلحه 2 تیر به قفسه سینه نامادری 60 ساله خود و یک تیر هم به پای او شلیک کرد.

متهم به 2 فقره قتل تسلیم پلیس شد

در حالی که تحقیقات در پرونده ادامه داشت،متهم صبح روز دوشنبه با پای خود به اداره پلیس رفت و تسلیم ماموران شد.

بنا بر این گزارش رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد تا انگیزه دقیق متهم از این 2 قتل مشخص شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان